تور ارزان روسیه: تایید قانع کردن ایران به وسیله روسیه و چین برای کنار گذاشتن خواسته های حداکثری

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سایت خبری نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره این موضوع توضیحاتی ارائه نموده است.

تور ارزان روسیه: تایید قانع کردن ایران به وسیله روسیه و چین برای کنار گذاشتن خواسته های حداکثری

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نور نیوز دراین باره نوشت:

نخست اینکه؛ مطلب مذکور گرچه درست است، اما با ادبیاتی ارائه می گردد که مخاطب را دچار اشتباه برداشت می نماید. اخبار رسمی که از سوی ایران در مورد توافق بر سر پیش نویس های نو نیز منتشر شده از نظر ماهوی تفاوتی با اظهارات اولیانوف ندارد چرا که در این خصوص اعلام شد: نظرات ما در متن اولیه اعمال شد و طبیعتا بر این اساس متن نوی در دستور قرار گرفته، اما پایه و مبنای متن نو، متن 6 ژوئن است.

دوم اینکه؛ طبیعتا همه پیشنهادات ما در متن 6 ژوئن اعمال نشده و مسئله عجیبی هم نیست. آیا واقعا اینکه ما با مشورت روسیه و چین پیشنهاداتمان را برای اعمال در متن 6 ژوئن تعدیل کردیم نشان دهنده این است که دو کشور ذکر شده نظراتشان را به ما تحمیل نموده اند؟

بسیار روشن است که اگر قرار باشد تمام پیشنهادات ما یا طرف های مقابل در یک متن بیاید اساسا نیازی به مذاکره وجود ندارد و صرفا باید یک طرف دیکته کند و طرف دیگر نیز مسئولیت نگارش را برعهده بگیرد!

هدف از مذاکره، نزدیک شدن پیشنهادات طرفین به یکدیگر و دستیابی به یک متن مورد توافق است که قطعا مورد تایید صددرصد هیچ یک از طرفین نیست لذا این تلقی که ایران به علت تن دادن مطلق به نظرات روس و چین به عقب نشینی از خواسته های خود رضایت داده، اساسا سخنی غیر منطقی و مبتنی بر عدم فهم صحیح از صحنه مذاکرات است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11190

به "تور ارزان روسیه: تایید قانع کردن ایران به وسیله روسیه و چین برای کنار گذاشتن خواسته های حداکثری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تایید قانع کردن ایران به وسیله روسیه و چین برای کنار گذاشتن خواسته های حداکثری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید