آب پاکی مدیرعامل روی دست سرمربی پرسپولیس در مورد چند بازیکن

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد لیست بازیکنان این تیم را تغییر داده تا با توان بیشتر برای ادامه رقابت های لیگ برتر و بازی های لیگ قهرمانان 2021 آسیا آماده شود.

آب پاکی مدیرعامل روی دست سرمربی پرسپولیس در مورد چند بازیکن

گل محمدی که در اولین گام دستور جذب مهدی ترابی را داده بود با ثبت قرارداد این بازیکن برای یک فصل و نیم با پرسپولیس روبرو شد تا از او بتواند استفاده کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت قصد دارد علاوه بر جذب بازیکنان دیگر اسامی برخی شاگردان فعلی خود را در لیست مازاد قرار داده است تا با پیراهن این تیم در زمستان سال جاری خداحافظی کنند.

سعید حسین پور و آریا برزگر دو بازیکن جوان پرسپولیس به همراه دو بازیکن بزرگسال این تیم در لیست خروج یحیی قرار گرفته اند تا بتوانند پیشنهادات خود را مورد بررسی قرار دهند.

با این حال جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گل محمدی اعلام کرده است به هیچ وجه حاضر به جدایی قطعی بازیکنان جوان این تیم نیست و آنها تنها در صورت جدایی از پرسپولیس می توانند قرضی در سایر تیم های خواهان خود بازی کنند.

سمیعی برای اینکه باشگاه پرسپولیس محصول آکادمی خود را از دست ندهد چنین تصمیمی را گرفته است و نمی خواهد بازیکنان جوان خود را به راحتی از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7232

به "آب پاکی مدیرعامل روی دست سرمربی پرسپولیس در مورد چند بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب پاکی مدیرعامل روی دست سرمربی پرسپولیس در مورد چند بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید