آمادگی ام.سی.سی چین برای تامین اقتصادی 7طرح فولادی ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: شرکت ام.سی.سی چین برای تامین اقتصادی 7طرح فولادی ایران اعلام آمادگی کرد.

آمادگی ام.سی.سی چین برای تامین اقتصادی 7طرح فولادی ایران

با مجری مستقیم تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزارش تستیم به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، رییس هیات عامل این سازمان که همراه با هیاتی به ریاست رییس مجلس شورای اسلامی ایران به چین سفر نموده است در دیدار با رییس شرکت ام.سی.سی چین ، از توافق طرفین بر تامین مالی طرح های هفتگانه فولادهای استانی اطلاع داد.

مهدی کرباسیان که در پکن سخن می گفت توضیح داد: شرکت چینی برای تسریع در تامین مالی این طرح ها عزم خود را اعلام نموده است.

در این دیدار همچنین طرفین بر مشخص زمانبندی برای اجرا و نحوه تامین مالی پروژه های استانی فولاد تاکید نمودند. از سوی دیگر مقرر شد با فعال شدن نخستین ال.سی این طرح ها ، رییس گروه ام.سی.سی سفری به ایران انجام دهد تا از نزدیک شاهد تسهیل در روند اجرایی طرح ها باشد.

جینگ تیان لیانگ رییس گروه ام.سی.سی نیز با ابراز خرسندی از توسعه روابط مالی با ایران تاکید نمود: به زودی دفتر تهران این شرکت فعالیت خود را با هدف تقویت روابط دوطرف گسترش خواهد داد.

شرکت ام.سی.سی به عنوان یکی از بزرگ ترین گروه های سرمایه گذاری چین و جهان تاکنون در بیش از 90کشور جهان فعالیت داشته و طیف وسیعی از طرح های متالورژی در بخش های مهندسی ، اجرا ، تامین مالی و ... را در کارنامه خود ثبت نموده است. این شرکت که پیشتر طرح هایی در بخش های صنایع معدنی در ایران انجام داده بیش از 500میلیون تن از کل ظرفیت فراوری فولاد در چین را اجرا نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 797

به "آمادگی ام.سی.سی چین برای تامین اقتصادی 7طرح فولادی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ام.سی.سی چین برای تامین اقتصادی 7طرح فولادی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید