ادامه سقوط ارزش دلار در بازارهای جهانی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دلار آمریکا همچنان از سوی قدرت دریافت یورو و افت سود اوراق قرضه آمریکا تحت فشار نهاده شد. از سوی دیگر ادامه بحث در خصوص بسته جدید یاری کرونایی در کنگره آمریکا سرمایه گذاران را نگران نموده است.

ادامه سقوط ارزش دلار در بازارهای جهانی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از رویترز، روز چهارشنبه دلار آمریکا همچنان از سوی قدرت دریافت یورو و افت سود اوراق قرضه آمریکا تحت فشار نهاده شد. این در حالی رخ داد که ادامه بحث در خصوص بسته جدید یاری کرونایی در کنگره آمریکا سرمایه گذاران را در خصوص فرایند ریکاوری اقتصادی آمریکا نگران نموده است.

یورو 0.49 درصد دیگر در برابر دلار تقویت شد و نرخ خود را در 1.1858 واحد تثبیت کرد.

پوند انگلیس 0.40 درصد در برابر دلار تقویت شد تا به نرخ 1.3111 واحد برسد.

در برابر ارزهای آسیایی هم دلار شرایط متزلزلی داشت و تا ساعت 14:15 به وقت تهران، با 0.51 درصد افت در برابر یوآن چین به نرخ 6.9361 واحد رسید. نرخ برابری دلار با ین ژاپن هم در این ساعت در 105.68 واحد تثبیت شد.

ایمره اسپیزر، تحلیل گر ارز خارجی در شرکت وست پک، می گوید: عدم توافق بر سر بسته یاری اقتصادی دلار آمریکا را تحت فشار قرار داده است. او ادامه داد: اگر در روزهای آینده نمایندگان آمریکا بر سر این بسته اقتصادی توافق نمایند، شاهد بازگشت موقت دلار خواهیم بود. با این همه من معتقد هستم تا انتها سال فرایند نزولی دلار ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4328

به "ادامه سقوط ارزش دلار در بازارهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه سقوط ارزش دلار در بازارهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید