اسلامی: 7 پروژه ریلی پروژه ریلی تا انتها 1400 تکمیل می گردد، پیگیری اتصال راه آهن درون شهری به برون شهری خبرنگاران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: 7 پروژه ریلی داریم که بخشی از این پروژه ها تا خاتمه دولت و بخشی تا خاتمه سال 1400 به بهره برداری می رسد.

اسلامی: 7 پروژه ریلی پروژه ریلی تا انتها 1400 تکمیل می گردد، پیگیری اتصال راه آهن درون شهری به برون شهری خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد اسلامی امروز در مراسم ورود 289 دستگاه انواع ناوگان فراوری داخل شامل واگن باری، واگن مسافری و لکوموتیو به شبکه ریلی و همچنین اتصال ایستگاه راه آهن تهران به مترو به وسیله گالری زیر سطح گفت: رشد توسعه ناوگان ریلی در امسال بیش از 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و این در شرایطی بود که آمریکا با ما جنگ مالی داشت، تحریم بودیم و شیوع کرونا هم وجود داشت.

وی اضافه کرد: وعده های رئیس جمهور برای توسعه ناوگان ریلی محقق شد و اتصال 5 استان به شبکه ریلی صورت گرفت.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: 7 پروژه ریلی داریم که بخشی از این پروژه ها تا سرانجام دولت و بخشی تا سرانجام سال 1400 به بهره برداری می رسد.

اسلامی اعلام کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم ظرفیت زیرساخت های ریلی حدود 50 درصد افزایش یافت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت مشارکت در اتصال حمل و نقل درون شهری و برون شهری به دقت دنبال می گردد، امروز اتصال ایستگاه راه آهن تهران به مترو به وسیله گالری زیر سطح برای اولین بار در کشور انجام شد و این سیاست در سایر کلانشهر ها دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7627

به "اسلامی: 7 پروژه ریلی پروژه ریلی تا انتها 1400 تکمیل می گردد، پیگیری اتصال راه آهن درون شهری به برون شهری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: 7 پروژه ریلی پروژه ریلی تا انتها 1400 تکمیل می گردد، پیگیری اتصال راه آهن درون شهری به برون شهری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید