انتشار دفترچه سوالات دومین روز کنکور کارشناسی ارشد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه سوالات دومین روز کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 اطلاع داد.

انتشار دفترچه سوالات دومین روز کنکور کارشناسی ارشد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گفت: دفترچه سوالات دومین روز کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منتشر شد.

او در ادامه اعلام کرد: داوطلبان شرکت نماینده در دومین روز برگزاری آزمون ارشد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش این دفترچه را دانلود و استفاده نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه اعلام کرد: این دفترچه مربوط به رشته هایی است که آزمون آن ها امروز آدینه 17 مرداد برگزار شده است.

زرین آمیزی با اشاره به اینکه طی امروز تعداد 283 هزار و 414 نفر در 36 رشته امتحانی با یکدیگر به رقابت پرداختند، ادامه داد: ظرفیت این آزمون 157 هزار نفر است و ننایج اولیه آن دهه دوم شهریور منتشر و بلافاصله انتخاب رشته شروع و نتایج نهایی اواخر مهر ماه اعلام می گردد. داوطلبانی که فردا آزمون دارند و هنوز کارت ورود به جلسه را دریافت ننموده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به تهیه و پرینت کارت اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خاتمه از ارسال پیامک نظر سنجی به داوطلبان شرکت نماینده در این آزمون اطلاع داد.

لازم به ذکر است، روز گذشته سازمان سنجش برای 260 هزار نفر از داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون را برای صبح پنجشنبه 16 مردادماه دریافت نموده بودند و در سر جلسه حاضر بودند پیامک نظر سنجی با سه سوال زیر را ارسال کرد:

سوال 1: آیا اصول بهداشتی در برگزاری آزمون در حوزه رعایت شده بود؟

سوال2 : فاصله جایگاه ها حداقل 1.2 متر رعایت شده بود؟

سوال 3: الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی (ماسک، رعایت فاصله از یکدیگر و داوطلبان) رعایت شده بود؟

تا ساعت 17 روز پنجشنبه حدود 83 هزار نفر پاسخ دادند و پس از استخراج نتایج، 91 درصد گفتند که اصول بهداشتی در حوزه رعایت، 87.5 درصد از داوطلبان اظهار داشتند که فاصله جایگاه ها رعایت و 93 درصد هم اعلام کردند که الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی رعایت شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4333

به "انتشار دفترچه سوالات دومین روز کنکور کارشناسی ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار دفترچه سوالات دومین روز کنکور کارشناسی ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید