برنج مازندران قابلیت عرضه در ویتنام را دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: سفیر ویتنام در ایران با اشاره به قابلیت های کشاورزی منحصر به فرد مازندران، گفت: برنج مازندران قابلیت عرضه در کشور ویتنام را دارد.

برنج مازندران قابلیت عرضه در ویتنام را دارد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، نووین هونگ تاک ظهر امروز در دیدار با استاندار مازندران گفت: استعدادهای کشاورزی ویتنام دارای تشابهات بسیاری با کشور ایران و استان های شمالی کشور است.

وی اضافه نمود: برای دومین بار به ایران آمدم و سفر نخست بنده به مازندران است که امیدواریم بتوانیم در این سفر راه های گسترش همکاری های مالی و کشاورزی دو کشور در این سفر فراهم گردد.

سفیر ویتنام در ایران با اشاره به اینکه ویتنام به دنبال توسعه روابط بین ایران است، توضیح داد: با موضوعات مرتبط با اقتصادمقاومتی در ایران آشنا هستم و کشور ایران در شرایط تحریم خوب مقابله نموده است.

وی با بیان اینکه اقتصادمقاومتی در ایران بسیار برای ارتقا فراوری در ایران موثر بوده است، اضافه نمود: می توانند کشورهای منطقه از این دانش موثر بهره مند شوند.

هونگ تاک با اعلام اینکه برنج ایرانی دارای مرغوبیت بالایی نسبت به سایر کشورها است، گفت: می توانیم با توسعه همکاری ها برنج مازندران را در ویتنام عرضه کنیم.

وی با تاکید بر ارتقا مراودات تجاری ایران و ویتنام، اضافه نمود: درب سفارتخانه های ویتنام در کشورهای جهان به روی تجار ایرانی و مدیران دولتی و مردم باز است.

به گزارش خبرنگاران، سفیر ویتنام در ایران در سفر به مازندران قرار است از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بازدید کند.

دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر آمل و انعقاد قرارداد خواهرخواندگی آمل و ویتنام، بازدید از منطقه ویژه مالی بندرامیرآباد و قابلیت های دامپروری و مالی شرق مازندران و بازدید از مرکز تحقیقات برنج کشور در آمل از برنامه های سفر دو روزه سفیر ویتنام در مازندران است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 728

به "برنج مازندران قابلیت عرضه در ویتنام را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنج مازندران قابلیت عرضه در ویتنام را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید