تجلیل رئیس فدراسیون کشتی از سه پیشکسوت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با هماهنگی کمیته پیشکسوتان کشتی و با حضور رئیس فدراسیون از هاشم کلاهی (دارنده مدال طلای آسیا)، خسرو نظافت دوست (دارنده مدال نقره بازی های آسیایی) و علی عبدلی (دارنده مدال نقره آسیا) سه پیشکسوت کشتی کشور تجلیل بعمل آمد.

تجلیل رئیس فدراسیون کشتی از سه پیشکسوت

علیرضا دبیر در این مراسم که همراه با بیان خاطرات این سه پیشکسوت کشتی بود، گفت: ابتدا به شما خیرمقدم می گویم و باعث افتخار است شما در فدراسیون کشتی حضور دارید.

وی ادامه داد: شما پیشکسوتان عزیزی هستید که همه با شما خاطره دارند و ما در زمان نونهالی شما را در یاد داریم.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: شما جز پیشکسوتانی هستید که به حقتان از نظر مدال جهانی و المپیک نرسیدید، اما زحمت کشیدید و ما وظیفه داریم شما را به جوانان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما تجلیل از پیشکسوتان است. در شرایط کرونا به نوبت از پیشکسوتان تجلیل می کنیم و هدفمان تجلیل از جامعه قهرمانان، مربیان و داوران کشتی است.

دبیر توضیح داد: شاید یکسری از مربیان هستند که سابقه قهرمانی نداشته باشند، اما قهرمانان بزرگی را به جامعه معرفی کردند. بیشتر آنها در شهرستان ها حضور دارند و وظیفه ماست از آنها تجلیل کنیم و این کار در برنامه ما واقع شده است.

دبیر در انتها اظهار داشت: کشتی جامعه بزرگی دارد شاید 100 کشتی گیر مدال گرفته اند اما در کنار آنها صد هزار کشتی گیر مدال نگرفته اند و نمی توان گفت آنها حقشان کسب مدال نبوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7520

به "تجلیل رئیس فدراسیون کشتی از سه پیشکسوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل رئیس فدراسیون کشتی از سه پیشکسوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید