ترامپ پرواز ایرلاین های چینی به آمریکا را ممنوع می نماید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، با بالا دریافت اختلافات بین دو بازار عظیم صنعت هوایی دنیا، دولت ترامپ پروازهایی زمان بندی شده ایرلاین های مسافرتی چین به آمریکا را از این ماه ممنوع می نماید.

ترامپ پرواز ایرلاین های چینی به آمریکا را ممنوع می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، با بالا دریافت اختلافات بین دو بازار عظیم صنعت هوایی دنیا، دولت ترامپ پروازهایی زمان بندی شده ایرلاین های مسافرتی چین به آمریکا را از این ماه ممنوع می نماید.

در اوایل سال جاری با شیوع ویروس کرونا و سقوط تقاضا، ایرلاین های آمریکایی خدمات خود در چین را تعلیق کردند. حالا ایرلاین های آمریکایی دلتا و یونایتد در کوشش اند تا به بازار چین بازگردند اما مقامات چینی هنوز به آنها مجوز این کار را نداده اند. دولت آمریکا هم در عوض گفت که از 16 ژوئن به ایرلاین های چینی اجازه فعالیت در این کشور را نخواهد داد.

اداره حمل ونقل آمریکا در فرمان خود گفته است: هدف اصلی ما این نیست که این شرایط را ادامه دهیم، بلکه ما خواستار این هستیم که ایرلاین های دو طرف بتوانند از حقوق دوجانبه خود به طور کامل استفاده نمایند. مقامات هوانوردی چین باید سیاست گذاری های خود را تعدیل نموده تا شرایط بهتری را برای ایرلاین های آمریکایی فراهم نمایند و در آن موقع این اداره آماده است در فرمان اجرایی اخیر خود تجدید نظر کند.

این فرمان پرواز ایرلاین های ایرچاینا، چاینا ایسترن، چاینا سوزرن و ژیامن را به آمریکا ممنوع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3339

به "ترامپ پرواز ایرلاین های چینی به آمریکا را ممنوع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ پرواز ایرلاین های چینی به آمریکا را ممنوع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید