جواد امام: منتظر تصمیم احزاب اصلاح طلب برای چگونگی ارائه لیست هستیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره آخرین تصمیم این جریان برای ارائه لیست انتخاباتی گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم احزاب اصلاح طلب چه تصمیمی می گیرند و آیا حاضر هستند یک لیست مشترک بدهند یا فقط احزابی که اعضای آن ها تایید صلاحیت شده اند، لیست می دهند.

جواد امام: منتظر تصمیم احزاب اصلاح طلب برای چگونگی ارائه لیست هستیم

جواد امام در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین تصمیمات انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار کرد: نامزدهای بیشتر احزاب اصلاح طلب ردصلاحیت شده و فقط تعداد معدودی از احزاب دارای نامزد در انتخابات هستند که البته افراد شاخصی نیستند. رویکرد شورای عالی سیاستگذاری مشارکت در انتخابات بود و ما برای ثبت نام در انتخابات از اصلاح طلبان دعوت نموده بودیم، ولی شاهد بدعت هیات های اجرایی بودیم و آنها رویه هیات های نظارت را پیش پیش اجرا نموده و افرادی از اصلاح طلبان را ردصلاحیت کردند.

وی ادامه داد: هیات های نظارت و شورای نگهبان هم همین راستا را ادامه دادند و نتیجه این شد که شاهد حضور سلایق مختلف در انتخابات نیستیم. متاسفانه سخنگوی شورای نگهبان اعلام نموده است که وظیفه این شورا برگزاری انتخابات پرشور نیست. البته شاید وظیفه شورای نگهبان هم برگزاری انتخابات پرشور نباشد، اما این شورا می توانست کاری کند که مردم برای حضور در انتخابات ترغیب شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه پس از اعلام نظر شورای نگهبان، تغییری در آرایش داوطلبان اصلاحات انجام نشده است، توضیح داد: بعضا نمایندگان شجاع لیست امید در مجلس دهم هم ردصلاحیت شده اند، بنابراین باید منتظر تصمیم شورای عالی سیاستگذاری باشیم و ببینیم احزاب اصلاح طلب چه تصمیمی می گیرند و آیا حاضر هستند یک لیست مشترک بدهند یا فقط احزابی که اعضای آنها تایید صلاحیت شده اند، لیست می دهند. ما اصلاح طلبان اگر داوطلب قابل دفاعی داشته باشیم، از آنها دفاع می کنیم، ولی تصمیم نهایی در جلسه شورای عالی اصلاح طلبان گرفته می گردد. واقعیت این است که به قدر کفایت داوطلب نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2004

به "جواد امام: منتظر تصمیم احزاب اصلاح طلب برای چگونگی ارائه لیست هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد امام: منتظر تصمیم احزاب اصلاح طلب برای چگونگی ارائه لیست هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید