خاوازی و رزم حسینی به دادسرا احضار شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، با توجه به مسائل به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی بعضی اقلام غذایی وزرای جهادکشاورزی و صمت جهت بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.

خاوازی و رزم حسینی به دادسرا احضار شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، دیوان محاسبات کشور در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی بعضی اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ و محصولات کشاورزی، وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت جهت بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.

این تصمیم، پس از برگزاری جلسه آنالیز مسائل بازار، فراوری، توزیع و افزایش قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم به ریاست دادستان دیوان محاسبات کشور با معاونان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان شهرداری تهران اتخاذ شده است.

در جلسه مذکور، توضیحات معاونان وزرا در چرایی علل گرانی های اخیر قانع کننده به حساب نیامد و مقرر شده است وزرای مربوطه با حضور در دادسرای دیوان محاسبات کشور، نسبت به علل ناهماهنگی ها و بروز مسائل معیشتی برای مردم و ترک فعل در این زمینه، جوابگو باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7948

به "خاوازی و رزم حسینی به دادسرا احضار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاوازی و رزم حسینی به دادسرا احضار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید