دریافت سهمیه کاغذ و یارانه برای حمایت از نشریات دانشجویی را پیگیری می کنیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از پیگیری دریافت سهمیه کاغذ و یارانه برای حمایت از نشریات دانشجویی اطلاع داد.

دریافت سهمیه کاغذ و یارانه برای حمایت از نشریات دانشجویی را پیگیری می کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه rtp استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، محمدهادی عسکری، در نشست با نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه لرستان که در محل حوزه ریاست این دانشگاه برگزار گردید، گفت: اگر می خواهیم دانشگاهی مطلوب، متوازن و اسلامی داشته باشیم باید از حضور و فعالیت تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی، انجمن های علمی و نشریات دانشجویی حمایت کنیم.

وی از پیگیری دریافت سهمیه کاغذ و یارانه برای حمایت از نشریات دانشجویی اطلاع داد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اضافه نمود: به دنبال تقویت انجمن های علمی دانشجویی همراه با کوشش و برنامه ریزی برای تهیه مبانی نظری براساس تجربیات پیروز بین المللی و بازنگری در ساختار سازمانی و نقشه راه انجمن های علمی و تدوین نظام ارزیابی موثر برای رسیدن به نسل دوم انجمنهای علمی دانشجویی هستیم.

عسکری تأکید کرد که باید بیش از پیش، کوشش کرد مشارکت دانشجویان در فعالیت های تشکل ها و کانون های دانشجویی را افزایش داد.

وی گفت: مانند دوران دفاع مقدس، به شدت نیازمند وحدت کلمه حول ارزشهای انقلاب هستیم؛ باید به سمت مبانی همبستگی ساز و هویت بخش برویم؛ براساس تقویت هویت ملی و دینی، باید کنشهای مسئولانه دانشجویان را تقویت کرد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری این خبر را هم داد که با همکاری دانشگاه لرستان، رویداد کار، مهارت و فناوری ویژه دانشجویان دختر(کمند) و بازارچه تولیدات دانشجویی با تأکید بر مشاغل کوچک و دانشجویی، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1850

به "دریافت سهمیه کاغذ و یارانه برای حمایت از نشریات دانشجویی را پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت سهمیه کاغذ و یارانه برای حمایت از نشریات دانشجویی را پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید