دولت سنگاپور خواهان اصلاح خبر دروغ فیس بوک شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، دولت سنگاپور به تازگی قانونی موسوم به اخبار جعلی را به تصویب رسانده که بر اساس آن شبکه های اجتماعی ملزم به اصلاح سریع خبرهای دروغینی هستند که توسط کاربران سنگاپوری در آنها منتشر می گردد.

دولت سنگاپور خواهان اصلاح خبر دروغ فیس بوک شد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خبر یادشده در خصوص شناسایی و دستگیری یک افشاگر سیاسی در سنگاپور بود که در خصوص انتخابات این کشور اطلاعاتی را منتشر نموده است. دولت سنگاپور خبر یادشده را دروغین دانست و در تاریخ 23 نوامبر به فیس بوک دستور داد اطلاعات منتشر شده در این زمینه توسط یکی از کاربران این شبکه اجتماعی را تصحیح کند.

مطلب یادشده توسط الکس تان منتشر شده که وبلاگی به نام استیتس تایمز ریویو را اداره می نماید. وی شهروند استرالیا بوده و در سنگاپور زندگی نمی نماید. تان درخواست دولت سنگاپور را رد نموده و از همین رو دولت سنگاپور از تحقیق در خصوص عملکرد وی خبر داده است.

فیس بوک هم در واکنش اعلام نموده در حال آنالیز درخواست دولت سنگاپور برای تغییر محتوای پست این فرد است، اما از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری نموده است. در حال حاضر تان محتوای پست خود را تغییر نداده و تنها تکذیبیه دولت را به انتهای آن اضافه نموده است.

دولت سنگاپور همچنین از توئیتر ولینکد - این هم که تان در آنها حساب کاربری دارد، خواسته مطلب ارسالی وی را طبق خواست دولت اصلاح نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1229

به "دولت سنگاپور خواهان اصلاح خبر دروغ فیس بوک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت سنگاپور خواهان اصلاح خبر دروغ فیس بوک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید