دیدار سهرابیان با رئیس فدراسیون جهانی روئینگ

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس فدراسیون قایقرانی که در اتریش حضور دارد در مجمع فدراسیون جهانی روئینگ حاضر شد و با رئیس فدراسیون جهانی دیدار کرد.

دیدار سهرابیان با رئیس فدراسیون جهانی روئینگ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، اجلاس انتخاباتی فدراسیون جهانی روئینگ در شهر لینز اتریش شروع شده و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران نیز به همراه محسن شیخلووند مدیر روابط بین المللی فدراسیون در این اجلاس حضور دارد.

در حاشیه این مجمع که با حضور مسئولان فدراسیون جهانی و فدراسیون های ملی برگزار می گردد، سهرابیان با خوان کریستف رولاند رئیس فدراسیون جهانی روئینگ دیدار و گفت و گو داشت.

در این دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی، درباره برنامه های فدراسیون در جهت توسعه روئینگ توضیحاتی به رولاند ارائه داد. خوان کریستف رولاند یکبار به ایران سفر نموده و با قایقرانی کشورمان آشنا است و به همین دلیل علیرضا سهرابیان طرح همکاری های فنی بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی و تبدیل آموزشگاه ملی قایقرانی ایران به مرکز علمی - پژوهشی روئینگ زیر نظر فدراسیون جهانی را به وی ارائه داد.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در این دیدار گزارش فعالیت های فدراسیون برای توسعه هرچه بیشتر روئینگ به رولاند ارائه داد و درباره پتانسیل بالای ورزشکاران ایران در این رشته صحبت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 840

به "دیدار سهرابیان با رئیس فدراسیون جهانی روئینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار سهرابیان با رئیس فدراسیون جهانی روئینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید