سلطنت مشروطه در کانادا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سلطنت مشروطهرسما ً یک سلطنت مشروطه است. رئیس دولت پادشاهی متحد پادشاهی متحده (که به طور محلی پادشاه یا ملکه کانادا نامیده می شود) است که توسط یک فرماندار کل (که همیشه کانادا است و توسط نخست وزیر کانادا منصوب می شود) نمایندگی می شود. در عمل , کانادا یک ایالت فدرال مستقل است که توسط قانون آمریکای شمالی آمریکا تاسیس شده است. این قانون یک حکومت خودگردان بریتانیایی را ایجاد کرد (که به صورت مستقل در امپراتوری بریتانیا در بریتانیای کبیر شناخته شده بود) و مستعمرات تجارت نوا اسکوشیا , برونسویک , و کانادا را به استان های نوا اسکوشیا , نیویورک , و اونتاریو تبدیل کرد.

سلطنت مشروطه در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سرزمین رابرت و سرزمین های شمال غربی از شرکت خلیج هود سن لو گرفته شد و از آن ها مانیتوبا ایجاد شد و به کنفدراسیون به عنوان یکی از استان های این ایالت به رسمیت شناخته شد و وسعت آن با افزودن مناطق بیشتر از سرزمین های اشغالی و منطقه آزاد شد. مستعمرات بریتانیا و جزیره پرنس ادوارد به ترتیب در استان های کهگیلویه و بویراحمد پذیرفته شدند. در ساسکچوان و آلبرتا از آنچه باقی مانده از سرزمین های شمال غربی باقی مانده و به کنفدراسیون ملحق شدند. استان های کبک و اونتاریو با افزودن نواحی از سرزمین های شمال غربی گسترش یافتند. در نیوفاندلند و سرزمین اصلی آن , لابرادور , به دنبال یک رفراندوم عمومی به کنفدراسیون ملحق شد (این استان به صورت رسمی به نیوفاندلند و لابرادور نام گذاری شد). قلمرو یوکن جدا شده از مناطق شمال غربی این منطقه , از مناطق شرقی این منطقه , از مناطق شرقی این منطقه تهیه شده است. از این رو , کانادا در حال حاضر از دو استان و مناطق محروم تشکیل شده است.

تمام بقایای کنترل انگلستان در زمانی به پایان رسید که مجلس بریتانیا قانون کانادا را تصویب کرد که رسما ً کانادا را مسئول هرگونه تغییر در قانون اساسی خود ساخت. قانون کانادا (قانون اساسی) بیانیه کاملی از قوانین و قوانینی نیست که کانادا اداره می کند. قانون اساسی کانادا شامل دیگر قوانین بریتانیا ; قوانین مجلس کانادا در رابطه با مسائلی مانند جانشینی تاج و تخت , مرگ پادشاه (مرگ پادشاه) , فرماندار کل , مجلس عوام , انتخابات , و سبک و القاب سلطنتی ; و اساسنامه قانونگذاران ایالتی مربوط به مجالس قانونگذاری استانی است. بسیاری از قوانین و رونده ای مجلسی در قانون اساسی قرار نمی گیرند , بلکه توسط مجمع (اغلب انگلیسی) و سابقه تاسیس شده اند.

قانون اساسی تصریح می کند که هر دو زبان انگلیسی یا فرانسوی ممکن است در تمام موسسات (شامل دادگاه ها) مجلس و دولت کانادا و در همه موسسات مجلس ملی کبک , مجلس مقننه جدید و دولت هایشان استفاده شود. این قانون حق کبک به یک نظام آموزشی کاتولیک تحت کنترل کاتولیک رومی , حوزه قضایی انحصاری بر املاک و حقوق مدنی و نظام حقوقی فرانسه را تضمین می کند. قانون اساسی جدید شامل منشور حقوق و آزادی ها است که حمایت های گسترده ای را برای آزادی های مدنی فراهم می کند. اصلاحات بیشتر در قانون اساسی نیازمند حمایت مجلس فدرال (مجلس عوام و سنا) و هفت استان است که نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند. همه استان ها قانون اساسی بجز کبک تصویب کردند که ادعا کرد از سیاست محدود کردن استفاده از زبان انگلیسی تجاوز کرده است , به کبک در مورد تغییرات قانون اساسی آینده وتو نکرد و به طور رسمی کبک به عنوان یک جامعه متمایز مغلوب گردید.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1965

به "سلطنت مشروطه در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطنت مشروطه در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید