مقاله: آغاز فرآیند اکسپرس اینتری کانادا از سال 2021

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در صورت دریافت ITA، شما 90 روز فرصت برای ارسال درخواست اقامت دائم دارید. پس از ارسال درخواست خود، استاندارد پردازش IRCC شش ماه است.

مقاله: آغاز فرآیند اکسپرس اینتری کانادا از سال 2021

محدودیت های سفر به عنوان یک اقدام عمومی ایمن اعمال می گردد و وقتی دولت به این نتیجه برسد که مزیت استقبال از خارجی ها بیشتر از خطر انتشار COVID-19 است، این محدودیت ها برداشته می شوند. نخست وزیر جاستین ترودو بارها وعده داده است که هر کسی در کانادا واکسن می خواهد تا سرانجام سپتامبر 2021 این واکسن را می گیرد. این بدان معنا نیست که محدودیت ها در این زمان سرانجام می یابد، اما دلیل خوش بینی برای مصونیت از گستردگی کووید در کانادا است.

برای ورود به این سیستم به وسیله برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP) که متداول ترین جهت برای افراد خارج از کشور است، شما احتیاج به نتایج آزمون زبان خود و ارزیابی اعتبارنامه تحصیلی دارید که تکمیل آنها چند ماه به طول می انجامد.

بر اساس یک رسانه منتشر شده، IRCC پس از برطرف محدودیت های سفر، از کارگران ماهر خارج از کشور استقبال خواهد نمود.

IRCC، همچنین قرعه کشی هایی را انجام داده است که براساس آن نامزدهای برنامه نامزدهای استانی (PNP) را هدف قرار داده است. پس از قرعه کشی 13 فوریه، تعداد ITA صادر شده سه برابر بیشتر از سال 2020 بود.

منبع مقاله: آغاز فرآیند اکسپرس اینتری کانادا از سال 2021

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7082

به "مقاله: آغاز فرآیند اکسپرس اینتری کانادا از سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آغاز فرآیند اکسپرس اینتری کانادا از سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید