واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال یاری هزینه معیشتی برای مددجویان زلزله زده گناوه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا) - نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت سازمان بهزیستی یاری هزینه معیشتی برای یکهزار و 100 مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع 2 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال یاری هزینه معیشتی برای مددجویان زلزله زده گناوه

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، محمدرضا کاظم زاده در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان گناوه از استقرار تیم محب و اورژانس اجتماعی در ساعات اولیه حادثه اطلاع داد و گفت: میزان خسارات وارده به منازل و اثاثیه منازل مددجویان در حال آنالیز است.

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در اعلام برآوردهای اولیه بهزیستی از خسارات وارده به این مناطق، اظهار داشت: از مجموع 350 خانوار خدمت گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله زده تا به امروز 33 خانوار دچار آسیب شده اند؛ همچنین 4 نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه 120 نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده اند، توضیح داد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور یاری هزینه معیشتی برای یکهزار و 100 مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع 2 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8011

به "واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال یاری هزینه معیشتی برای مددجویان زلزله زده گناوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال یاری هزینه معیشتی برای مددجویان زلزله زده گناوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید