ویسی: بازیکنان ما فکر می نمایند هنوز در لیگ یک هستند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان ما فکر می نمایند هنوز در لیگ یک هستند.

ویسی: بازیکنان ما فکر می نمایند هنوز در لیگ یک هستند

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعد از شکست تیمش برابر نساجی قائمشهر در نشست خبری اظهار کرد: این سومین بازی است که نالایق و بد بازی می کنیم. شایسته باخت بودیم. در این 3 بازی در هیچ جایی از زمین نسبت به حریف فزونی نداشتیم؛ چه از نظر تاکتیکی که مقصرش صد در صد مربی است و چه از نظر تکنیکی و فردی که مقصر بازیکنان هستند. امروز تحت فشار تماشاگران و تیم خوبی نساجی بودیم. به تیم نساجی تبریک می گویم.

او ادامه داد: من از اول فصل روی چیدمان تیمم اشتباهاتی داشتم. فکر می کردم بازیکنان پاسخگو باشند ولی متاسفانه اینگونه نبود. باید تجدید نظر کنیم و با بهتر شدن به جهتمان ادامه بدهیم. از مردم خوب بوشهر عذرخواهی می کنم و نقدها آن ها واقعا به ما وارد است. امیدوارم که بتوانیم با یاری کل مجموعه شرایط را درست کنیم و جهت بدمان را تغییر بدهیم.

ویسی درباره نساجی هم اعلام کرد: نساجی مقابل تماشاگرانش بسیار قدرتمند است. تیمی است که پشتوانه خوبی دارد. هیچ جای جهان ندیدم اینگونه پرشور و حامی باشند. برخی از تماشاگران وقتی تیم شان عقب می افتد برعکس می شوند و دیگر تیم را تشویق نمی نمایند ولی این جا اینگونه نیست و حمایت تماشاگران می تواند آینده خوبی برای نساجی رقم بزند.

سرمربی شاهین گفت: اولتیماتومی در کار نیست ولی خودم شرمسار می شوم. باید تیمی ببندیم که لایق لیگ برتر باشد. بازیکنان ما فکر می نمایند هنوز در لیگ یک هستند و ما زیاد تغییرات نداشتیم و 17 نفر از بازیکنان فصل پیش را نگه داشتیم. فکر می کردم ارزش خودشان را بدانند ولی باید یک چیزی به من بدهند تا یک چیزی از من بخواهند. تیم ما سطحش همین است و باید بجنگیم و دعوا کنیم تا کارمان را پیش ببریم. اولتیماتوم هم بدهند حق شان است با این تیمی که ناشایست بازی می نماید. با تمام وجود کار می کنیم که بهتر شویم. من تیم هایی با این شرایط داشته ام و توانستیم شرایط را جمع و جور کنیم.

او ادامه داد: من یک تیم لیگ فزونی می گرفتم و بازیکن از لیگ یک می آوردم اما بازیکنان شاهین خودشان لیگ یکی بودند. من به همین تیم بازیکن لیگ یکی اضافه کردم و مقداری کار ما خراب شد. در استقلال خوزستان و صبا به تیم بازیکن لیگ یکی اضافه کردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 863

به "ویسی: بازیکنان ما فکر می نمایند هنوز در لیگ یک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: بازیکنان ما فکر می نمایند هنوز در لیگ یک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید