استوری اینستاگرام به روزرسانی می گردد ، قابلیتی جدید ویژه دانش آموزان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اینستاگرام تصمیم دارد ویژگی جدید را به استوری های خود بیفزاید. قرار است این ویژگی ها به طور اختصاصی برای دانش آموزان اجرایی گردد.

استوری اینستاگرام به روزرسانی می گردد ، قابلیتی جدید ویژه دانش آموزان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، استوری های مدرسه ای می توانند فضایی امن را برای دانش آموزان ایجاد نمایند. درواقع این استوری ها اختصاصی خواهند بود.

قرار است استوری های مذکور با هدف ایجاد فضای امن برای بچه ها مورد استفاده قرار گیرد. این استوری ها دارای کدهایی خواهد بود که نرخ قلدری در مدرسه را نشان خواهد داد.

گزارش شده که احتمالا اینستاگرام این ویژگی ها را برای دانش آموزانی خاص ارائه می دهد.این استوری ها که توسط جین مانچون وانگ محقق امنیتی اینستاگرامی طراحی شده، نشان می دهد که برای جلوگیری از قلدری و رفتار نامناسب می توان ازاستوری استفاده کرد.

این استورها در نهایت توسط مسئولان مدارس آنالیز می گردد تا اطمینان حاصل گردد که جامعه امن است. این استوری ها به دانش آموزان در یک جامعه خاص محدود می گردد، بنابراین هیچ شخص دیگری نمی تواند به دیدن این استوری های خصوصی بپردازد.

در طول تابستان، اینستاگرام، یک ویژگی جدید را امتحان کرد که دانشجویان را به وسیله جامعه کالج گروه بندی می کرد. این ویژگی جدید نیز شباهت هایی آشکار با ویژگی پیشین دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 167

به "استوری اینستاگرام به روزرسانی می گردد ، قابلیتی جدید ویژه دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری اینستاگرام به روزرسانی می گردد ، قابلیتی جدید ویژه دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید