بازگشت گرو به سوئد: خرید پرهزینه، فروش مجانی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، استقلال برای جذب گرو، حدود 100 هزار یورو به حساب اوسترسوند واریز کرد. حالا باشگاه سوئدی، تنها چند ماه بعد از دریافت این پول، گرو را به عنوان بازیکن آزاد جذب نموده. سودی 100 هزار یورویی در زمانی کوتاه.

بازگشت گرو به سوئد: خرید پرهزینه، فروش مجانی

استقلال- گرو، چند خرید و چند فروخت؟

امیر اسدی ، الحاجی گرو. از او خاطره خوبی به یاد نداریم. نه ما، نه طرفداران استقلال و نه کادر فنی این تیم. مهاجمی که فقط برای چند ماه و با هزینه های گزاف به استقلال آمد اما آن مهاجمی نبود که همه انتظارش را می کشیدند. منفعل و ناآماده، از بارزترین نکته های حضور چندماهه و ناموفق گرو در استقلال بود.

همین ناآمادگی باعث شد تا کادر فنی استقلال خیلی زود به تصمیم اشتباه خود پی ببرد و عذر گرو را بخواهد. بنابراین یکی از تغییرات استقلال در جابجایی زمستانی، جدایی الحاجی گرو از جمع شاگردان وینفرد شفر بود. این مهاجم نیجریه ای که ابتدای فصل از اوسترسوند سوئد به استقلال ملحق شده بود، اصلی ترین امید شفر برای حل مشکل گلزنی و پر کردن جای خالی تیام بود. عملکرد الحاجی گرو با چیزی که تصور می شد، متفاوت بود و او تحت فشار نتوانست روزهای موفقی را در استقلال تجربه کند. به دلیل همین فشار روحی، این مهاجم تنومند بازی های قابل قبولی انجام نداد و در انتها نیم فصل نخست لیگ هجدهم از استقلال جدا شد. -

حالا که مدتی از جدایی الحاجی گرو گذشته، این بازیکن پستی در اینستاگرام خود منتشر نموده و از بازگشت به اوسترسوند خبر داده. باشگاهی سوئدی که حدود یک سال قبل از زوج قدوس- گرو در خط حمله سود می برد اما در جابجایی تابستانی، هر دو را فروخت تا مهاجمان جدیدی جایگزین شان کند. شرایط برای گرو و قدوس متفاوت بود. گرو ناکام ماند و البته قدوس به یکی از چهره های ویژه باشگاه امی ین در لوشامپیونا تبدیل شد.

انتقال گرو به استقلال، نه تنها سودی برای باشگاه ایرانی نداشت بلکه ضرر اقتصادی هنگفتی را نیز متوجه فتحی و همکارانش کرد. استقلال برای دریافت رضایتنامه گرو، مبلغی بالغ بر 100 هزار یورو هزینه و آن را به حساب باشگاه اوسترسوند واریز کرد. به این مبلغ، مبلغ قرارداد گرو را هم اضافه کنید. مبلغی که می گویند بالغ بر 150 هزار یورو برای یک فصل بوده. استقلال اما تنها بعد از چند ماه استفاده از الحاجی گرو، نام او را در لیست مازاد قرار داد. معنی لیست مازاد، پرداخت تمام مبلغ قرارداد و آزادی یک بازیکن است. -

الحاجی گرو برای دریافت طلب خود با استقلال به توافق رسید اما مبلغی که به حساب باشگاه اوسترسوند واریز شده بود، هرگز بازگشتی نخواهد داشت. اوسترسوند از این توافق سه جانبه بیشترین سود را برد. مهاجم نیجریه ای خود را با مبلغی بالا فروحت و فقط چند ماه بعد، او را با قراردادی آزاد جذب کرد. مسئله مهمی که با سوءمدیریت در استقلال، فقط به ضرر باشگاه ایرانی تمام شد.

گرو هم مثل اوسترسوند، چند ماه در استقلال بازی کرد، درخششی نداشت اما پول قراردادش را گرفت و دوباره به سوئد برگشت. به همان جایگاهی که پیشتر ایستاده بود. این وسط فقط باشگاه استقلال بود که متضرر شد و هزینه ای چند 100 هزار یورویی پرداخت. آن هم تنها برای یک گل که گرو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

10-یک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 333

به "بازگشت گرو به سوئد: خرید پرهزینه، فروش مجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گرو به سوئد: خرید پرهزینه، فروش مجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید