بدترین زمان ممکن برای سمینار آموزشی ، غیبت دو روزه شفر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، استقلال در حال حاضر بازیکنان ملی پوش خود را هم در اختیار ندارد و خارجی هایش هم هنوز به تمرینات اضافه نشده اند و غیبت دو روزه سرمربی، قطعاً کار شفر را بعد از بازگشت فشرده و سخت تر خواهد نمود.

بدترین زمان ممکن برای سمینار آموزشی ، غیبت دو روزه شفر

به گزارش خبرنگاران ، بعد از سه روز تعطیلی تمرینات استقلال و یک هفته ای که خارجی ها به مرخصی رفته بودند، حالا شفر هم در تمرین روزهای سه شنبه و چهارشنبه، همراه استقلالی ها نخواهد بود تا برای اجرای برنامه های آماده سازی تیم، همیشه یک جای کار بلنگد.

غیبت دو روزه وینفرد شفر البته برای شرکت در سمینار آموزشی کنفدارسیون فوتبال آسیا در چین است و سرمربی استقلال به همین خاطر در تمرین روزهای سه شنبه و چهارشنبه استقلال حضور ندارد.

این سمینار آموزشی برای همه تیم هایی است که در رقابت های آسیایی شرکت دارند و فقط به استقلال و پرسپولیس مربوط نمی گردد. پیش از این هم علیرضا منصوریان در این سمینار آموزشی حاضر گردیده بود.

نکته قابل توجه اینکه شرکت مربیان و مدیران رسانه ای تیم ها در این سمینار الزامی است و شاید اگر این طور نبود، خود شفر هم راضی نمی شد در شرایط حساس فعلی، تیمش را رها کند و به چین برود.

استقلال در حال حاضر بازیکنان ملی پوش خود را هم در اختیار ندارد و خارجی هایش هم هنوز به تمرینات اضافه نگردیده اند و غیبت دو روزه سرمربی، قطعاً کار شفر را بعد از بازگشت فشرده و سخت تر خواهد نمود.

سرمربی آلمانی استقلال البته پیش از آنکه بخواهد در روزهای باقی مانده تا بازی برگشت با السد، از نظر فنی معجزه کند، به فکر ایجاد آرامش و خودباوری در بازیکنانش است.

10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 60

به "بدترین زمان ممکن برای سمینار آموزشی ، غیبت دو روزه شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین زمان ممکن برای سمینار آموزشی ، غیبت دو روزه شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید