جام حذفی فوتبال، تقابل پرسپولیس با علی کریمی با پنجره باز!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین حضور بازیکنان جدید خود، مقابل شاگردان علی کریمی صف آرایی می نماید.

جام حذفی فوتبال، تقابل پرسپولیس با علی کریمی با پنجره باز!

به گزارش خبرنگاران، با حذف تیم ملی کشورمان از مسابقات جام ملت های آسیا، تنور بازی های باشگاهی با جدال تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس که از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد، دوباره داغ می گردد.

پرسپولیس در شرایطی پا به این مسابقه می گذارد که محرومیت طولانی مدت و کابوس وار خود از سوی فیفا را پشت سر گذاشته است. سرخپوشان که نیم فصل اول را با انبوهی از مصدومان و با پنجره بسته به خاتمه رساندند، از بازی مقابل سپیدرود می توانند از بازیکنانی چون بودیمیر، سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی استفاده نمایند. مهدی ترابی، احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس همراه تیم ملی در امارات حضور داشتند که برانکو به ترابی و بیرانوند استراحت داده است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که دوست ندارند قهرمانی در جام حذفی را فدای سایر رقابت ها نمایند، مطمئناً تمام کوشش خود را برای کسب جام قهرمانی این تورنمنت خواهند کرد. برانکو هنوز نتوانسته در جام حذفی به قهرمانی برسد و جای این عنوان در افتخارات برانکو با پرسپولیس خالی است. پرسپولیس در صورت شکست سپیدرود، در یک چهارم نهایی با پدیده بازی می نماید و در صورت غلبه بر شاگردان گل محمدی، در نیمه نهایی به مصاف سپاهان می رود.

سپیدرود رشت هم در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که در جابجایی نیم فصل، چند بازیکن از جمله پیغام صادقیان را به خدمت گرفت. البته سپیدرودی ها هنوز نتوانسته اند قرارداد این بازیکنان را به دلیل بدهی های باشگاه ثبت نمایند. این در حالی است که داماش گیلانیان با فزونی مقابل سایپا، فینالیست جام حذفی شد. با توجه به درخشش آبی های گیلانی با صعود به فینال، این اتفاق انگیزه مضاعفی در شاگردان علی کریمی ایجاد می نماید تا آنها نیز با رقم زدن شگفتی دیگر، تماشاگران سپیدرود را سربلند نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 289

به "جام حذفی فوتبال، تقابل پرسپولیس با علی کریمی با پنجره باز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، تقابل پرسپولیس با علی کریمی با پنجره باز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید