درخواست رسانه ژاپنی از طرفداران کاشیما آنتلرز برای بازی با پرسپولیس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک رسانه ژاپنی از طرفداران تیم کاشیما آنتلرز درخواست ویژه ای برای رویارویی با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نموده است.

درخواست رسانه ژاپنی از طرفداران کاشیما آنتلرز برای بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ژاپن، تیم کاشیما آنتلرز مهیای نخستین قهرمانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا می گردد. کاشیما آنتلرز در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کره جنوبی به تساوی 3 بر 3 برابر تیم سوون سامسونگ دست یافت. در مجموع 2 بازی با نتیجه 6 بر 5 صعود کرد و حریف پرسپولیس در بازی فینال شد. تیم پرسپولیس نیز با پیروزی 2 بر یک برابر السد قطر در مجموع 2 بازی رفت وبرگشت همانند کاشیما آنتلرز برای نخستین بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد. بازی رفت ساعت 15 در استادیوم کاشیما شروع می گردد. از همه خواهش می کنیم در این بازی در استادیوم کاشیما کنار هم باشید و با هم مبارزه کنید. سپاسگزاریم.

بازی رفت تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت 15 روز سوم ماه نوامبر (13:30 دقیقه 12 آبان) در استادیوم کاشیما شروع می گردد. بازی برگشت نیز روز 11 ماه نوامبر (19 آبان) ساعت 18:30 به وقت ایران (24 شب به وقت ژاپن) در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. تور اتوبوسی کاشیما آنتلرز برای طرفداران در روز بازی با پرسپولیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 148

به "درخواست رسانه ژاپنی از طرفداران کاشیما آنتلرز برای بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رسانه ژاپنی از طرفداران کاشیما آنتلرز برای بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید