دی فرانچسکو: خطای پنالتی روی بازیکن ما؟ چیزی ندیدم چون عینک نداشتم!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در حالی که سرمربی رم از اظهارنظر درباره مسائل داوری مصاف شاگردانش با اینتر خودداری کرد، اسطوره جالوروسی مراتب نارضایتی این باشگاه از قضاوت بازی را به اطلاع رسانه ها رساند.

دی فرانچسکو: خطای پنالتی روی بازیکن ما؟ چیزی ندیدم چون عینک نداشتم!

به گزارش خبرنگاران ، اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی تیم فوتبال رم پس از تساوی 2 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه مقابل اینتر مشخصاً از تصمیمات داور مسابقه جان لوکا روکی ناراضی به نظر می رسید اما حاضر نشد درباره او حرفی بزند.

اعتراض رمی ها به برخورد دآمبروسیو بازیکن اینتر با نیکولو زانیولو بازیکن رم در محوطه جریمه نراتزوری بود که نه داور نه دستیاران او در بخش بازبینی ویدئویی آن را پنالتی تشخیص نداند. ظاهراً همین موضوع هم در تصمیم باشگاه رم برای ممانعت از مصاحبه اوزه بیو دی فرانچسکو و شاگردانش با اصحاب رسانه تأثیرگذار بود. اوزه بیو در میکسد زون در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره جنجالی ترین صحنه بازی سؤال پرسید، گفت: خطا روی زانیولو؟ من آن را ندیدم چون عینکم را نزده بودم. داوران کارشان را انجام می دهند.

با عدم حضور دی فرانچسکو، باشگاه اسطوره و یکی از مدیران خود فرانچسکو توتی را به نشست خبری فرستاد و او نیز به موضوع داوری اشاره نمود. او گفت: نمی دانم که چطور می گردد داور چنین خطایی را تشخیص ندهد؟ شرم آور است. ما شاهد یک بازی باز میان دو تیم بودیم که 4 گل داشت اما با توجه به موقعیت هایی که ایجاد شد می توانست گل های بیشتری هم داشته باشد. توپ به تیر خورد و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. واقعاً هیجان انگیز بود. همه دیدند که چه اتفاقی افتاد پس نیازی به توصیفش نیست. من می خواهم بدانم و همه ما این را می خواهیم که چطور مسئولان VAR آن خطا را ندیدند. همه ما از آن فاصله دور روی نمایشگری کوچکتر دیدیم.

توتی ادامه داد: نمی دانم چرا داور چنین صحنه ای را پنالتی تشخیص نداد، همین طور مسئولان VAR ؟ یاری داور ویدئویی دقیقاً برای تشخیص چنین صحنه هایی ساخته شده است. روکی ممکن است صحنه را ندیده باشد و این مسئله ای نیست اما مسئولان VAR باید آن را می دیدند. ظاهراً فابری (داور VAR) روی نمایشگرهایش در حال تماشای یک بازی دیگر بوده است. با این وضعیت نمی گردد ادامه داد. باید در جلساتی که برگزار می گردد آنالیز گردد که شیوه استفاده از VAR چیست، اینکه دقیقاً چه زمانی و چگونه باید از آن استفاده گردد. اگر برای تشخیص چنین صحنه هایی نباید از VAR استفاده گردد، پس چه زمانی باید استفاده گردد. نمی گویم این اتفاق فقط برای رم رخ می دهد بلکه می گویم این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ دهد اما ادامه این وضعیت غیرممکن است. یکی باید به فابری زنگ می زد و از او می پرسید داری به چه چیزی نگاه می کنی؟ شوخی کردن و خندیدن خوب است اما این یک مسئله جدی است. ما دنبال بهانه نیستیم اما این موضوع روند فوتبال را تحت تأثیر قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 207

به "دی فرانچسکو: خطای پنالتی روی بازیکن ما؟ چیزی ندیدم چون عینک نداشتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو: خطای پنالتی روی بازیکن ما؟ چیزی ندیدم چون عینک نداشتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید