رونالدو: اگر دنبال پول بودم به چین می رفتم، رئیس رئال مرا نخواست، من هم رفتم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مهاجم پرتغالی یوونتوس می گوید در رئال حس نموده که کسی او را نمی خواهد و برای همین راهی یوونتوس شد.

رونالدو: اگر دنبال پول بودم به چین می رفتم، رئیس رئال مرا نخواست، من هم رفتم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فرانس فوتبال، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی پیشین رئال مادرید با جدایی از این تیم در تابستان راهی یوونتوس شد. او فصل قبل 44 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند و برترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی نیز بود.

کریستیانو رونالدو درباره جدایی از رئال و رفتنش به یوونتوس گفت: حس کردم در باشگاه دیگر به من اعتقاد ندارند. بیشتر از سوی رئیس (فلورنتینو پرس) این مساله را حس کردم. باشگاه آن اعتقاد و شور و شوقی را که ابتدا درباره من داشت، دیگر نداشت. در چهار پنج سال اول حضورم در رئال مادرید برای آنها کریستیانو رونالدو بودم ولی در ادامه رئیس باشگاه، دیگر اعتقاد نداشت که جزئی جدایی ناپذیر از رئال هستم.

او در ادامه گفت: در رسانه ها می خواندم که من درخواست جدایی دادم ولی حقیقت این نیست و این رئیس باشگاه بود که تمایلی به ادامه حضور من در تیم نداشت به همین خاطر بود که به فکر جدایی از تیم افتادم.

با تور چین همراه بشید.

او در ادامه درباره حضور در یوونتوس گفت: من به هیچ وجه به خاطر پول به یوونتوس نرفتم. اگر می خواستم به خاطر پول بروم، به چین می رفتم و پنج برابر بیشتر از پولی را که در رئال یا یوونتوس می گیرم به دست می آوردم. من در رئال اگر از یوونتوس بیشتر نمی گرفتم، کمتر هم نمی گرفتم و به همین خاطر انتقالم به خاطر پول نبود. مسئولان یوونتوس به صراحت اعلام کردند که من را می خواهند و این برای من ارزشمند بود.

به گزارش خبرنگاران، این صحبت های رونالدو و اخراج لوپتگی که دوشنبه شب رخ داد حالا فشارها را روی فلورنتینو پرس بیشتر از قبل نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 150

به "رونالدو: اگر دنبال پول بودم به چین می رفتم، رئیس رئال مرا نخواست، من هم رفتم" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونالدو: اگر دنبال پول بودم به چین می رفتم، رئیس رئال مرا نخواست، من هم رفتم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: اگر دنبال پول بودم به چین می رفتم، رئیس رئال مرا نخواست، من هم رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید