رونق کشور کوچک بلیز با تورهای کشتی کروز

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، این روزها سفر با کشتی های مجلل تفریحی بسیار محبوب شده است، هزینه پایین در عین برنامه ریزی شده بودن این نوع سفر ها باعث شده تا بلیط های کشتی کروز همواره سریع پر شده و البته محبوبیت باعث شده تا کشورهای کوچکی همچون بلیز از این مقوله حسابی سود ببرند و در میان مقاصد مشهور کشتی کروز قرار بگیرند.

رونق کشور کوچک بلیز با تورهای کشتی کروز

آمار گردشگران کشور کوچک بلیز به لطف سفرهای دریایی اخیرا افزایش چشمگیری داشته است. بلیز کشوری کوچک و کمتر شناخته شده در آمریکای مرکزی است که در سال جدید میلادی رونق قابل توجهی در جذب گردشگر داشته است. ورود گردشگران به کشور بلیز در حال افزایش است و طبق آخرین آمار اعلام شده، در میانه‌های سال 2018 میلادی روندی رو به صعود دارد.

در ماه ژوئن، یک میزان افزایش دو رقمی برای گردشگری شبانه در مدت سه سال اخیر برای این کشور ثبت شده است و نیمه اول امسال شاهد رشد تجمعی 17.1 درصدی مسافران بود. در ماه ژوئن طبق آمار، تعداد کشتی‌های کروز ورودی به بلیز 57.2 درصد بیشتر شده و در انتهای نیمه اول سال میلادی، افزایش 10.2 درصدی در مورد مسافرین دریایی در مقایسه با نیمه اول سال 2017 میلادی را شاهد بوده‌ایم.

در ماه ژوئن 2018 میزان ورود مسافران شبانه به این کشور 15 درصد افزایش پیدا کرده است.همچنین در طول شش سال اخیر، میزان ورود گردشگران در دو ماه ژوئن و جولای به میزان ورود گردشگران در دو ماه شلوغ‌تر و پرمسافرتر ژانویه و فوریه نزدیک شده است.

20 مورد درخواست برای تور کشتی کروز برای بیش از 73000 مسافر دریایی وجود داشته که از این طریق می‌خواستند به بلیز سفر کنند. این حقیقت منجر به افزایش 57.2 درصدی شده و نسبت به ماه ژوئن سال 2017 میلادی، تعداد مسافرین دریایی کشور بلیز بیش از 26000 نفر رشد کرده که در نوع خود جالب توجه است.

انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1

به "رونق کشور کوچک بلیز با تورهای کشتی کروز" امتیاز دهید

2 کاربر به "رونق کشور کوچک بلیز با تورهای کشتی کروز" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق کشور کوچک بلیز با تورهای کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید