سایت های مطرح در مورد گوشی های پیکسل 3 چه می گویند؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدتی پیش جدیدترین پرچم داران شرکت گوگل یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رسماً معرفی شدند و خیلی سریع، کارشناسان سایت ها و رسانه های مختلف نقد و آنالیز های خود را منتشر کردند. به نظر می رسد گوگل برای این گوشی ها تصمیم گرفته تغییرات زیادی را اعمال نکند و فقط بخش های مشکل زا را اصلاح کند و بخش های پرطرفدار-مانند دوربین باکیفیت-را بهبود ببخشد. همچنین بزرگ بودن بریدگی نمایشگر در پیکسل 3 ایکس ال توجهات بسیار زیادی را جلب نموده است.در ادامه می توانید بخش های کوچکی از نقد و آنالیز های کارشناسان را در رابطه با نسل جدید گوشی های پیکسل بخوانید.

سایت های مطرح در مورد گوشی های پیکسل 3 چه می گویند؟

خب، آیا گوگل توانسته حضور این بریدگی نمایشگر بزرگ را توجیه کند؟ شاید، ولی نتوانسته توضیحات منطقی ای را برای اندازه بسیار بزرگ آن ارائه کند. سیستم فیس آی دی موجود در آیفون یک دلیل منطقی برای بزرگ بودن بریدگی نمایشگر این گوشی ها است. با این حال، من مسئله ای با این بریدگی ندارم و خیلی سریع به حضور آن عادت کردم. اگر واقعاً از آن متنفر هستید، در بخش تنظیمات می توانید کاری کنید که این بریدگی مخفی شود.

شاید در مورد برخی عکس ها بتوان دوربین گوشی های دیگر را ترجیح داد، اما به صورت کلی، دوربین پیکسل 3 ثبات بیشتری دارد. این دوربین جزییات مناظر را بدون زیاده روی در افکت HDR ثبت می نماید. از همه مهم تر، من به دوربین پیکسل 3 بیش از دوربین گوشی های دیگر اعتماد دارم. دوربین پیکسل 2 بهترین دوربین در بین گوشی های سال گذشته بود و به نظر می رسد دوربین پیکسل 3 هم بهترین دوربین برای تمام سال خواهد بود.

اگر کاربر اندروید هستید، باید دلیل بسیار خوبی برای نخریدن پیکسل 3 یا پیکسل 3 ایکس ال داشته باشید. برای برخی از کاربران، بریدگی نمایشگر مدل ایکس ال آن قدر بد است که قید خرید این گوشی را می زنند، ولی خیلی از کاربران هم مسئله ای با آن ندارند. در هر صورت این موضوع به سلیقه های شخصی برمی شود.

اما چیزی که می توان با قطعیت گفت این است که هر دوی این گوشی ها تجربه کاربری بسیار خوبی را به ارمغان می آورند. سال گذشته، تمرکز گوشی های گوگل عمدتا بر بخش نرم افزار بود و از لحاظ بدنه و طراحی حرف زیادی برای گفتن نداشتند. اما حالا گوشی های پیکسل 3 از بدنه های جذاب و باکیفیتی بهره می برند و حس مالکیت یک گجت پرچم دار را به کاربران منتقل می نمایند.

اولین چیزی که در ظاهر پیکسل 3 ایکس ال توجهات را جلب می نماید، بریدگی نمایشگر بسیار بزرگ آن است. به نظر می رسد دوربین سلفی دوگانه آن قدر برای گوگل مهم بوده که تن به تعبیه چنین مشخصه ای داده است. دوربین های دوگانه می توانند قابلیت های زیادی داشته باشند که از بین آن ها می توانیم به تشخیص عمق برای واقعیت افزوده و شاید سیستم تشخیص چهره اشاره کنیم. اما در حال حاضر، این دو دوربین برای ثبت سلفی های نیمه حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

گوشی های پیکسل 3، بیش از هر گوشی دیگری که گوگل ساخته، نشان می دهد که در صورت بهره گیری از نرم افزارهای پیشرفته، حتی وقتی که ارتقاهای سخت افزاری چندان چشمگیر نیست، می توان تجربه کاربری بسیار بهتری را به ارمغان آورد. این گوشی بی نقص نیست، ولی نکته مهم گوشی های مبتنی بر نرم افزار هم همین است؛ این که می توانند طی مرور زمان بهتر و بهتر شوند.

هرچند هر دوی این گوشی ها از نمایشگر اولد بهره می برند، اما رنگ های موجود در نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال کمی سردتر از رنگ های نمایشگر پیکسل 3 است. وقتی که این دو گوشی را در کنار هم قرار می دهیم، می توانیم ببینیم که قرمزهای نمایشگر پیکسل 3 زنده تر هستند و سفیدها خالص تر محسوب می شوند. البته این موضوعی به خودی خود قابل تشخیص نیست و فقط در هنگامی که این دو گوشی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، می توان متوجه این موضوع شد.

در مورد بریدگی هم باید بگویم که خیلی سریع با حضور آن کنار آمدم. این بریدگی بدون شک ضخیم ترین بریدگی ای است که تابه حال دیده ام. البته بهره گیری از بریدگی ضخیم به جای بریدگی عریض، فضای بیشتری در طرفین آن ایجاد می نماید و آیکون های بیشتری می توانند در نوار نوتیفیکیشن ها ظاهر شوند.

منبع: Android Beat

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 135

به "سایت های مطرح در مورد گوشی های پیکسل 3 چه می گویند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت های مطرح در مورد گوشی های پیکسل 3 چه می گویند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید