سفر با تور کشتی کروز به دریای کارائیب

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، جزایر کارائیب یکی از جالب ترین مکان ها برای بازدید است. راه رفتن به این مقصد تماشایی سفر یک عمر است، بهترین مکان برای استراحت و آرامش (به خصوص از ماه ژانویه تا ژوئن که خشک است). بیش از 700 جزیره، cays، reefs و Islets در the کاراییب وجود دارد. با توجه به اینکه چیزهای زیادی برای دیدن و دیدن بسیاری از مکان ها برای بازدید وجود دارد، برنامه ریزی از اساس است. این منطقه اکو سیستم های دریایی و زمینی استثنایی دارد که بسیار متنوع است. برخی جزایر همیشه سبز هستند، با کوه ها و جنگل های بارانی، در حالی که برخی دیگر جزایر کاکتوس و سواحل مرجانی دارند.

سفر با تور کشتی کروز به دریای کارائیب

سفر جزایر کارائیب با کشتی کروز

هر زمان که شما برای یک سفر سیاحتی در کارائیب ثبت نام می کنید، برای سرگرمی عالی آماده خواهید شد. گفته می گردد که اغلب گردش های تفریحی به خصوص اگر شما قصد سفر به عنوان یک خانواده را داشته باشید، بسیار گران قیمت هستند. شما پول بیشتری باید خرج کنید تا همه چیز به راحتی برای شما ترتیب داده گردد. در زیر چند نکته مفید برای برنامه ریزی سفر شما با کشتی کروز به ویژه اگر احتیاج دارید که کم تر خرج کنید آورده شده است.

لنگرگاه های متصل شونده برای کشتی کروز

حتی اگر شما نمی توانید بنادر دریای کارائیب را با بنادر دریایی مدیترانه ای مقایسه کنید، برخی از موارد برجسته برای انتخاب آن ها وجود دارد. اگر می خواهید محیط قدیمی اسپانیایی را تجربه کنید، در کوبا قدیمی در کوبا و سن خوان پیر (پورتوریکو) قدیمی وجود دارد. پایانه های مسافرتی این بنادر در فاصله دور پیاده هستند، بنابراین شما می توانید بر روی خودتان تمرکز کنید. یک بندر زیبا و زیبا در سنت جورج در گرانادا است.

صرف زمان در ساحل

وقتی در دریای کاراییب گرم و آفتابی است، هیچ چیز جذابی برای رفتن به ساحل وجود ندارد. یک خط کروز انتخاب کنید که شما را به یک تکه شنی که در آن از حمام آفتاب لذت ببرید و آرام بگیرید، انتخاب کنید. از سوی دیگر، برخی جزایر مانند سنت لوسیا وجود دارند که در آنجا می توانید از یک اتوبوس عمومی بهره ببرید چون کشتی ها در نزدیکی پایانه اتوبوس مرکزی لنگر می اندازند. همچنین گزینه استفاده از تاکسی وجود دارد که می تواند شما را از پایانه سفر دور کند و شما را در امتداد ساحل جنوبی راهنمایی کند. احتمالا ً 25 دلار (25 دلار) خرج خواهید کرد، که این هزینه گران نیست، بعلاوه شما در بسیاری از رستوران های مجلل با غذاهای ارزان قیمت سر و کار خواهید داشت.

تورهای مسافرتی با قایق تفریحی

تعداد زیادی از خطوط سفر دریایی وجود دارد که می توانید از آن ها انتخاب کنید. برخی از آن ها تورهای ساحلی در fees را شامل می شوند. این کشتی های وایکینگ یک تور ساحلی را در هر بندر برگزار می نمایند در حالی که Seven هفت دریا در حال حاضر چندین تور تکمیلی را در هر بندر برگزار می نماید.

فعالیت های کشتی کروز

در کارائیب، کاره ای زیادی برای دیدن وجود دارد، و جاه ای زیادی هم برای دیدن دیدن وجود دارد. سفر یک هفته کافی نیست، حتی اگر ارزشش را داشته باشد. لذت بردن از زیر آب رفتن، بستن زیپ، پیاده روی و بسیاری فعالیت های دیگر در طول تور خود لذت ببرید و همیشه مطمئن شوید که تنها از اپراتورهای تایید شده استفاده می کنید.

چیزی که شما احتیاج دارید بدانید

به دلایل امنیتی، اشیا ارزشمند خود را در کابین خود بگذارید. اگر می توانید از یک تور محافظ بهره ببرید و هرگز پول زیادی مبادله نکنید، نمی خواهید با پول ناخواسته زیادی به خانه برگردید.

انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 154

به "سفر با تور کشتی کروز به دریای کارائیب" امتیاز دهید

4 کاربر به "سفر با تور کشتی کروز به دریای کارائیب" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با تور کشتی کروز به دریای کارائیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید