سفر به پاریس با کشتی کروز

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، پاریس! شهر نور و عشق. در اینجا خیلی چیزها وجود دارد که برای هر کسی که از او دیدن کند سخت است. پاریس با سخنان اغراق آمیز از فرهنگ، غذا، معماری و مد، حقیقتا ً یک مقصد رویایی برای هر کسی است اگر نه همه گردشگران.

سفر به پاریس با کشتی کروز

اگر حقیقت گفته گردد، جاذبه های زیادی در پاریس وجود دارد و بسیاری از آن ها هنوز به خاطر تاریخچه غنی آن مخفی مانده اند. شما برخی از مشهورترین موزه ها را پیدا خواهید کرد (از موزه پاریس بازدید کنید)، مرکز شهر شمایلی که پر از تاریخ و یکی از جالب ترین مناظر زندگی شبانه است که در جهان پیدا خواهید کرد. سفر در پاریس با کشتی کروز به شما درس های زیبایی می دهد، تاریخ و شما احتمالا ً درک خواهید کرد که چرا زندگی باید از آن لذت ببرد. خیابان های پاریس پر از هنر و تاریخ است. از lillies آبی مو نه تا برج ایفل، یکی به سادگی پر از بهت و وحشت است!

اگر چه کاره ای زیادی در پاریس می توانند انجام دهند این راهنمای سفر برای کسانی که قصد دارند سفر کوتاهی به پایتخت فرانسه داشته باشند مفید خواهد بود.

نزدیک شدن به پاریس با کشتی کروز

پاریس یکی از مدرن ترین سیستم های مترو و قطار است که هر گوشه را پوشش می دهد. این کاملا ً صادقانه مناسب ترین انتخاب برای حمل و نقل است چون این انتخاب مناسب و ارزان بودن است. قیمت بلیت از 2 دلار آغاز می گردد در حالی که یک پاس به حدود 15 دلار می رسد. همچنین اگر قصد ندارید از تاکسی ها، اتوبوس ها یا حتی دوچرخه بهره ببرید.

آب و هوای پاریس با کشتی کروز

درست مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، ژوئیه گرم ترین ماه است در حالی که ماه ژانویه کاملا ً Chilly است.

چیزی که باید قبل از بازدید از پاریس بدانید

پاریس شهر بسیار متنوع است. چیزهای زیادی وجود دارند که در اینجا اتفاق می افتد که بعضی توریست ها به طور عادی وقتی از آن ها بازدید می نمایند شوک فرهنگی به دست می آورند. گاهی ممکن است به طور تصادفی خود را در یک شورش یا چیز دیگری پیدا کنید که برای آن برنامه ریزی نکرده اید. بنابراین، اگر بخواهید قبل از ملاقات کمی از فرانسه را یاد بگیرید، بسیار مفید خواهد بود.

بهترین پاریس با کشتی کروز

برج ایفل با کشتی کروز

دقت کنید که به بالای برج بروید تا دورنمایی از مناظر زیبای پاریس را بیش از 300 متر به دست آورید.

لا سن Capelle با کشتی کروز

این نمازخانه سلطنتی قرن سیزدهم از کلیسای نتردام دور نیست. این کلیسا یکی از most پنجره های شیشه ای دارد که تا به حال خواهید دید.

باغ لوکزامبورگ با کشتی کروز

این پارک شهری است که در محله لاتین واقع شده است. یک مکان خوب برای بردن کودک یا همسرتان برای یک روز خارج از خانه است.

پاریس nightlife

اگر می خواهید یک تور اتوبوس بردارید، قطعا ً بیشتر از آن لذت خواهید برد اگر آن را در شب انجام دهید. مطمئن شوید که یک نظر از آثار تاریخی روشن اطراف شهر را در نظر بگیرید. رستوران ها، میله ها و باشگاه ها، به خصوص در پیگال، وجود دارد.

مکان های دیگر در پاریس

  • دیزنی لند
  • موزه لوور؛ موزه لوور، Rodin
  • Montmatre
  • ربع لاتین
  • رودخانه سن
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 155

به "سفر به پاریس با کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به پاریس با کشتی کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به پاریس با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید