شناسایی355واحد صنفی فاقد پروانه کسب در هرمزگان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا پیروی منش گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی مشهود بازار در استان هرمزگان در نیمه اول اجرای طرح مذکور در استان شش هزار و 665 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان سازمان و همچنین گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی به عمل آمد.

شناسایی355واحد صنفی فاقد پروانه کسب در هرمزگان

وی اضافه کرد: از این تعداد بازرسی تعداد 556 پرونده تخلف و مجموع یک هزار و 14 مورد تخلف کشف شده به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و600 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گشت.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان با اشاره به ایجاد 4 پایگاه سیار رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در بندرعباس به آدرس های، انتهای خیابان آزادگان، چهار راه نخل ناخدا،ضلع جنوبی مجتمع تجاری زیتون و بلوار ساحلی ضلع شرقی پارکینگ صدف گفت: تا کنون بازرسان تعداد 355 واحد صنفی فاقد پروانه کسب و 460 واحد صنفی فاقد کارت مباشرت در شهرستان بندرعباس را شناسایی نموده اند.

وی اضافه کرد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای 124 آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت های مردمی از واحدهای صنفی متخلف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 226

به "شناسایی355واحد صنفی فاقد پروانه کسب در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی355واحد صنفی فاقد پروانه کسب در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید