فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مقابل رئال مادرید عصری به یاد ماندنی رقم زدیم، لوپتگی را کاملا درک می کنم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فوتبال دنیا - ارنستو والورده پس از برتری پرگل در ال کلاسیکو از بازی شاگردانش تمجید کرد.

فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مقابل رئال مادرید عصری به یاد ماندنی رقم زدیم، لوپتگی را کاملا درک می کنم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پس از برتری 5 بریک تیمش مقابل رئال مادرید در اولین ال کلاسیکوی فصل لالیگا از عملکرد بازیکنان خود ابراز رضایت کرد. سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در خاتمه بازی درباره خولن لوپتگی، همتایش در تیم رقیب گفت: می دانم در چنین شرایط دشواری بودن چه حس و حالی دارد. وقتی تیمت نتیجه نمی گیرد، همه اول به مربی اشاره می نمایند. خودم را جای لوپتگی می گذارم و او را درک می کنم. عملکرد لوپتگی مثل همیشه بود. اتفاقی که امشب برای او رخ داد، فصل گذشته برای من اتفاق افتاده بود و سوارز گل نمی زد با این حال اگر اکنون لوئیس این قدر خوب کار می نماید، حاصل کوشش خودش است.

وی در ادامه اضافه کرد: عصری به یادماندنی بود. در نیمه اول کاملا سوار بر بازی نشان دادیم. تمام فضاها را پوشش دادیم و در همه زمینه ها بی نقص بودیم با این حال می دانستیم بالاخره در مقاطعی از بازی به دردسر خواهیم افتاد، چون رقیب خطرناکی در زمین داشتیم. در نیمه اول همه چیز را کنترل کردیم. در نیمه دوم رئال مادرید تغییر استراتژی داد و نشان داد چه تیمی است. رئالی ها بازیکنان بزرگ و تیم فوق العاده ای دارند و ما را غافلگیر کردند. جدول رده بندی لالیگا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 153

به "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مقابل رئال مادرید عصری به یاد ماندنی رقم زدیم، لوپتگی را کاملا درک می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مقابل رئال مادرید عصری به یاد ماندنی رقم زدیم، لوپتگی را کاملا درک می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید