قطع شدن دستیار صوتی الکسا همزمان با ایام کریسمس ، هجوم کاربران علت اختلال اعلام شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، آمازون بیان کرد که اگرچه دستیار صوتی الکسا در میان بهترین فروش های تعطیلات کریسمس سال جاری رده بندی می گردد اما همین هجوم برای خرید از سوی مصرف کنندگان با افت فعالیت الکسا همراه شده است.

قطع شدن دستیار صوتی الکسا همزمان با ایام کریسمس ، هجوم کاربران علت اختلال اعلام شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این سرویس صوتی همزمان با آغاز کریسمس سقوط کرد، شاید علت این موضوع را بتوان هجوم هزاران نفر از صاحبان دستگاه های جدید به طور همزمان برای استفاده از آن دانست.

الکسا حدود ساعت 10 صبح به وقت محلی(واشنگتن) دچار قطع سراسری شد و صاحبان آمازون اکو شکایت کردند که قادر به استفاده از دستگاه های خود برای انجام کارهای روزانه مانند پخش موسیقی یا کنترل دستگاه های هوشمند خانه نبودند.

برخی دیگر نیز گفتند که قادر به راه اندازی دستگاه خود نیستند، گرچه اینترنت و یا مسائل مربوط به Wi-Fi خانگی آنها مسئله ای نداشته است.

آمازون اعلام نموده که این مسائل به اروپا منحصر است و به نظر می رسد کاربران اروپایی بیشتر با مشکل روبرو شده اند.سخنگوی آمازون گفت: برای یک دوره کوتاه مدت طی صبح روز گذشته ما مسائلی با آمازون داشتیم که خوشبختانه هم اکنون حل شده است.

البته برخی کاربران به شدت از این اتفاق ناراحت و دلگیر و در توییتر آمازون معترض شدند. تنها شرح آمازون در خصوص مشکل مذکور این بود که احتمالا این موضوع مربوط به افزایش تعداد درخواستها بوده است.

تصویر پایین پراکندگی مسائل را با الکسا را در اروپا نشان می دهد.

این نخستین مشکل اساسی الکسا نیست و مدیران این سرویس گفته اند مشکل مذکور می تواند در زمان های مختلف، به دلیل مسائلی مثل مشکل سرور یا اضافه بار، ظاهر گردد. در ماه سپتامبر نیز، الکسا در سراسر اروپا با مشکل روبرو شد، که ظاهرا مربوط به قطع AWS در ایرلند بود و ماه بعد نیز همین مشکل در ایالات متحده ظاهر شد.

اروپا یک بازار رو به رشد برای الکسا است، آمازون در ماه ژوئن دستیار هوشمند خود را به ایتالیا و اسپانیا معرفی کرد. دیگر بازارهای بین المللی الکسا شامل استرالیا، هند، نیوزیلند، آلمان، ژاپن و ایرلند است.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 237

به "قطع شدن دستیار صوتی الکسا همزمان با ایام کریسمس ، هجوم کاربران علت اختلال اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع شدن دستیار صوتی الکسا همزمان با ایام کریسمس ، هجوم کاربران علت اختلال اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید