مائوریتزیو ساری: از طرفداران عذرخواهی می کنم، باید ذهنیت بازیکنان را تغییر دهم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مائوریتزیو ساری هرگونه حمله به بازیکنانش را تکذیب و از طرفداران عذرخواهی کرد.

مائوریتزیو ساری: از طرفداران عذرخواهی می کنم، باید ذهنیت بازیکنان را تغییر دهم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل هادرزفیلد به اتفاقات و حواشی اخیر تیم آبی پوش اشاره نمود.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: من به بازیکنان حمله یا کسی را سرزنش نکردم. با آن ها صحبت کردم چون می خواستم بعضی مسائل را شفاف بدانم. بلافاصله به خانه رفتم تا بازی را دوباره ببینم. فکر کردم شاید من نمی توانم به بازیکنان انگیزه بدهم. انگیزه دادن به این گروه از بازیکنان سخت است و می خواهم ذهنیتشان را تغییر دهم.

ساری در ادامه اضافه نمود: فوتبال من به همکاری همه وابسته است پس باید با بازیکنانم صحبت کنم و آن ها در مسائل درگیر کنم.در فاز هجومی، بازیکنانی داریم که انفرادی عمل می نمایند و تغییر دادن آن ها آسان نیست. وقتی بازیکنان هجومی ما در نزدیکی محوطه جریمه می ایستند، برای مدافعان حریف دفاع کردن آسان می گردد. ضروری است آن ها باز شوند و در عرض بهتر کار نمایند. باید ذهنیت و چیزی که پیش از این در ذهن بازیکنان درباره حمله کردن شکل گرفته را تغییر دهم. موظفیم همه چیز را در کنترل خود داشته باشیم و دوباره شروع کنیم. از طرفداران عذرخواهی می کنم چون در بازی قبلی نتیجه افتضاحی گرفتیم. با این حال آن ها باید شکیبا باشند. در کوشش برای رفع کردن مسئله ای بزرگ تر هستیم و به صبر احتیاج داریم. ممکن است در بازی های دیگری هم ببازیم اما در هر شرایطی، کوشش خودمان را می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 292

به "مائوریتزیو ساری: از طرفداران عذرخواهی می کنم، باید ذهنیت بازیکنان را تغییر دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: از طرفداران عذرخواهی می کنم، باید ذهنیت بازیکنان را تغییر دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید