محمد غلامی: مطمئن باشید سپیدرود در پایین جدول نمی ماند، با شکست دادن فولاد روحیه گرفتیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، محمد غلامی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: صندلی تیم ما در پایین جدول نیست و قطعاً در هفته های آینده از انتهای جدول جدا خواهیم شد.

محمد غلامی: مطمئن باشید سپیدرود در پایین جدول نمی ماند، با شکست دادن فولاد روحیه گرفتیم

محمد غلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد وضعیت فعلی تیمش و برد سرخپوشان برابر فولاد خوزستان در زمین حریف گفت: بعد از اینکه پارس جنوبی را در زمین خودمان شکست دادیم، در بازی با فولاد هم فقط دنبال برد بودیم. البته بازی در زمین فولاد سختی های خاص خودش را داشت و آنها هم با وضعیت نه چندان خوبی که داشتند دنبال دریافت سه امتیاز بودند. خدا را شکر که یک برد بسیار مهم در بیرون از خانه به دست آوردیم و با شکست دادن فولاد برای بازی های آینده روحیه گرفتیم.

وی که در این بازی یک ضربه پنالتی را هم از دست داد، در این مورد گفت: دوست داشتم برای تیمم گل بزنم، اما متأسفانه پنالتی را از دست دادم و این برایم خوشایند نبود. کوشش می کنم تا در بازی های آینده برای سپیدرود گل بزنم تا این پنالتی را جبران کنم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود در خصوص حضور این تیم در رده های پایین جدول و اینکه آیا آنها نگران قرار دریافت در منطقه سقوط نیستند، توضیح داد: تیم ما بعد از آمدن علی کریمی شرایط خوبی پیدا کرد. مهمترین هدف کادر فنی و بازیکنان هم این است که نتایج بدی که سپیدرود گرفت را جبران کنیم. ما تیم خوبی داریم و البته کادر فنی هم کوشش می نماید تا برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کند. مطمئن باشید سپیدرود پایین جدول نمی ماند و هدف ما این است که به رده های بالای جدول برسیم.

غلامی درباره تقابل تیمش با نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز اعلام کرد: ما به اندازه کافی فرصت داریم تا خودمان را برای این بازی آماده کنیم. این یک بازی شش امتیازی است و باید در زمین خودمان از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت مان در جدول بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 182

به "محمد غلامی: مطمئن باشید سپیدرود در پایین جدول نمی ماند، با شکست دادن فولاد روحیه گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد غلامی: مطمئن باشید سپیدرود در پایین جدول نمی ماند، با شکست دادن فولاد روحیه گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید