مدیرعامل سایپا اطلاع داد؛ فروش و خدمات خودروسازی سایپا تغییر کرد، تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خودرو های معوق مشتریان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سلیمانی گفت: تغییراتی در بخش فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا ایجاد شده که موضوع آن، تمرکز بر مطالبات به حق مشتریان این گروه بوده است.

مدیرعامل سایپا اطلاع داد؛ فروش و خدمات خودروسازی سایپا تغییر کرد، تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خودرو های معوق مشتریان

به گزارش ، میرجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به امور مشتریان و خودرو های معوق آن ها در این گروه خودروسازی اطلاع داد و اظهار کرد: تغییراتی در بخش فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا ایجاد شده که موضوع آن، تمرکز بر مطالبات به حق مشتریان این گروه بوده است.

سلیمانی با اشاره به تاکید و پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای برطرف مشکل خریداران محصولات سایپا، گفت: رسیدگی به مطالبات به حق مشتریانی که به گروه خودروسازی سایپا اطمینان نموده و در طرح های فروش محصولات این گروه مشارکت نموده اند، در اولویت برنامه های این گروه قرار گرفته و به همین دلیل یک ستاد عملیاتی ویژه برای پیگیری آن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نشست های مشترک این ستاد ویژه با نمایندگان خریداران خودرو های معوق سایپا شروع شده، اضافه نمود: برنامه های کوتاه مدت و عملیاتی برای برطرف مشکل هموطنانی که در طرح های فروش محصولات سایپا شرکت نموده و تحویل خودرو های آن ها به تعویق افتاده تدوین و اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سایپا اضافه نمود: طی چند روز اخیر نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش جلسات جداگانه ای با نمایندگان خریداران خودرو های چانگان، سیتروئن، آریو، رنو و برلیانس برگزار نموده که به نتایج خوبی منجر شده و هفته آینده پیگیری می گردد.

سلیمانی، برنامه ریزی کوتاه مدت در تامین قطعات، افزایش فراوری و تسریع در فرآیند های اجرایی را از جمله برنامه های این گروه خودروسازی برای برطرف مسائل موجود مطرح کرد و اضافه نمود: تیم مدیریتی جدید سایپا تمام کوشش خود را برای برطرف مشکل هموطنان به کار خواهد گرفت و امیدواریم با کمک خدا، حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت و همراهی هموطنان در آینده ای نزدیک شاهد گام های اساسی در بهبود شرایط صنعت خودرو کشور باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 281

به "مدیرعامل سایپا اطلاع داد؛ فروش و خدمات خودروسازی سایپا تغییر کرد، تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خودرو های معوق مشتریان" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدیرعامل سایپا اطلاع داد؛ فروش و خدمات خودروسازی سایپا تغییر کرد، تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خودرو های معوق مشتریان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سایپا اطلاع داد؛ فروش و خدمات خودروسازی سایپا تغییر کرد، تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خودرو های معوق مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید