مربی تیم ملی وزنه برداری: غیبت علی حسینی در اردو غیرموجه است، کیانوش رستمی شخصاً تمریناتش را دنبال می نماید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: 17 وزنه بردار به اردو دعوت شدند که فقط سعید علی حسینی غیبتش در تمرینات غیرموجه است.

مربی تیم ملی وزنه برداری: غیبت علی حسینی در اردو غیرموجه است، کیانوش رستمی شخصاً تمریناتش را دنبال می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، علی جباری درباره شروع تمرینات ملی پوشان در کمپ تیمهای ملی، گفت: این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام بین المللی فجر و قهرمانی 2019 آسیا برگزار می گردد که 17 وزنه بردار به اردو دعوت شدند که فقط سعید علی حسینی غیبتش در تمرینات غیرموجه است.

وی ادامه داد: کیانوش رستمی شخصا تمریناتش را دنبال می نماید. علیرضا سلیمانی و نیما آقایی، دو ملی پوش گیلانی با اجازه آقای برخواه در این مرحله اردو حضور ندارند که البته، سلیمانی از دوم بهمن ماه در اردو حاضر خواهد شد و با سایر نفرات تمرین می نماید.

مربی تیم بزرگسالان مطرح نمود: علی هاشمی روز گذشته به دلیل نامساعد بودن آب و هوای ایلام با کنسلی پرواز به تهران روبرو شد. وی با تاخیر توانست به تهران برسد و در تمرین امروز صبح حاضر شد. سیدایوب موسوی نیز به دلیل شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و با صلاحدید سرمربی تیم، بعد از این رقابتها در اردو حاضر می گردد.

جباری در مورد آمادگی برای حضور در جام فجر در اهواز خاطر نشان ساخت: نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوها، تمریناتشان را برای حضور در این رقابتها ادامه می دهند و در نهایت هفت وزنه بردار برای شرکت در آن به اهواز اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 276

به "مربی تیم ملی وزنه برداری: غیبت علی حسینی در اردو غیرموجه است، کیانوش رستمی شخصاً تمریناتش را دنبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی وزنه برداری: غیبت علی حسینی در اردو غیرموجه است، کیانوش رستمی شخصاً تمریناتش را دنبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید