هفتمین دوسالانه نقاشی دامون فر، امروز افتتاح می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، 57 هنرمند با 110 نقاشی به مرحله پایانی هفتمین دوسالانه دامون فر راه یافتند و آثارشان در نمایشگاه این رویداد که آدینه سوم اسفند افتتاح می گردد به نمایش گذاشته می گردد.

هفتمین دوسالانه نقاشی دامون فر، امروز افتتاح می گردد

به گزارش ، سیف الله پویاراد، مدیر دوسالانه دامون فر که برای جوانان زیر 25 سال برگزار می گردد، گفت: پس از رکورد چشمگیر تقاضای 1424 نقاش برای حضور در هفتمین دوسالانه نقاشی دامون فر،واقعا کار هیات داوران برای انتخاب سخت شد، به روال همواره نخست آثار رسیده روی سایت دوسالانه آنالیز شد، سپس اصل آثاری که به مرحله دوم داوری راه یافتند از نزدیک مورد بازبینی و تحلیل نهاده شد و یکصد و ده اثر از 57 نقاش به مرحله سوم که همان ارائه در نمایشگاه است راه یافتند که علاقمندان می توانند آدینه سوم اسفند در آیین افتتاحیه این آثار را ملاحظه نمایند.

وی گفت:پس از افتتاحیه، داوران جلسات دیگری خواهند داشت تا نفرات برتر را تعیین نمایند و برترین نقاش زیر 25 سال ایران در سال 1397، دهم اسفند در مراسم اختتامیه معرفی می گردد.

لازم به ذکر است کار انتخاب آثار این مسابقه هنری زیر نظر آیدین آغداشلو به عنوان رئیس و با حضور پنج داور فرح اصولی، بیتا فیاضی، هومن مرتضوی، ایمان افسریان و هرمز همتیان انجام می گردد.

نفر نخست هفتمین دوسالانه نقاشی دامون فر، مسافر آلمان خواهد شد و میهمان آکادمى هنرى فابرکاستل خواهد بود. به نفرات برگزیده بعدى هم جوایز ارزنده اى اهدا مى گردد.

این دوسالانه به همت گالرى دامون فر و همراهی موسسه تصویر شهر، سوم اسفندماه در گالرى پردیس ملت افتتاح می گردد. آیین اختتامیه و اعلام نفرات برتر دهم اسفندماه خواهد بود اما نمایشگاه تا هفدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 329

به "هفتمین دوسالانه نقاشی دامون فر، امروز افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین دوسالانه نقاشی دامون فر، امروز افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید