یادواره 18 شهید میامی برگزار شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یادواره 18 شهید سرافراز میامی شامل 13 شهید دفاع مقدس و پنج شهید گمنام، شامگاه شنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان مدیریت شهری، دستگاه‌های اجرایی و خانواده معزز شهیدان، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به میزبانی مقبره شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

یادواره 18 شهید میامی برگزار شد

عظمت راه شهدا بر هیچ‌کس پوشیده نیست

شهردار میامی در این مراسم، ضمن بیان اینکه عظمت کار شهیدان بر هیچ‌کس پوشیده نیست، گفت: فرهنگ شهادت، رسالتی است که انسان را به اوج ذات احدیت رهنمون می‌سازد تا عشق به خداوند متعال را معنی ببخشد.

محمدصادقی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس امروز باید برای جوانان این دیار تبیین و ترویج شود و این امر مهم‌ترین یادواره شهدا در عصر حاضر است.

وی افزود: نباید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رو به فراموشی برود لذا باید در همه حال به یاد شهدا و راهی که آنان با خط سرخ خونشان رفتند، باشیم تا در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی موفق عمل کنیم.

ضرورت تداوم راه شهدا

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم، گفت: شهدا در آخرین خواسته‌هایشان به‌جز تداوم راه آن‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی چیز دیگری از ما نخواسته‌اند پس درواقع باید هر زمان به یاد شهدا باشیم و این قبیل یادواره‌ها را تنها باید بهانه‌ای برای یادآوری و تلنگر به خودمان بدانیم.

سعید الهیاری بیان کرد: انقلاب ما با مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا بود که توانست در هشت سال دفاع مقدس با دنیای استکبار بجنگد و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان ندهد لذا باید نسل جوان امروزی بداند که شهدا رفتند و نگذاشتند که توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی اجرا شود و لذا امروز بر ما است که به سفارش شهدا عمل کنیم.

وی افزود: عصاره پیام شهید چیزی جزء برای حفظ دستاوردهای انقلاب نیست و این رسالت و وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما خواهد بود، امروز ما باید راهبرد شناخت دشمن را دنبال و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم، از سوی دیگر امروز دشمنان فرهنگ ما را نشانه گرفته‌اند و ما اگر به سفارش شهدا و آرمان های انقلاب پایبند باشیم متضرر نخواهیم شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11

به "یادواره 18 شهید میامی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادواره 18 شهید میامی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید