از ستاره بدلی سینما تا جاسوسی سازمان سیا در سریال های تازه رادیویی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا)- این هفته سه سریال نو ستاره بدلی سینما،مهره مار و یک زندگی با دو فیلم از شبکه رادیویی نمایش پخش می گردد.

از ستاره بدلی سینما تا جاسوسی سازمان سیا در سریال های تازه رادیویی

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، سریال رادیویی مهره مار درباره یک مرد ایرانی است که به همراه همسر و فرزندش در دانمارک تحصیل می نماید و بدون آنکه بداند در دام جاسوسان سیا گرفتار می گردد.

این سریال رادیویی به نویسندگی فاطمه حسنوند، سردبیری شهلا دباغی،کارگردانی مهدی نمینی مقدم،تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا،افکتوری نازنین حسن پور ، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی رویا فلاحی ،ماندانا اصلانی،شقایق خاکی پور،ایوب آقاخانی،رامین پورایمان،صفا آقاجانی،نوشین حسن زاده،عبدالعلی کمالی،محمد شریفی مقدم،امیر فرحان نیا ،سیما خوش چشم،نازنین مهیمنی،نورالدین جوادیان،سینا نیکوکار و احمد هاشمی از بیست شهریور ساعت 1 بامداد از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 15 همان روز تکرار می گردد.

سریال رادیوییستاره بدلی سینما نوشته محمدرضا قلیپور،ماجرای دختر دانشجویی است که به سینما و بازیگری علاقه بسیاری دارد اما بر اثر یک اشتباه درگیر جریان کلاهبرداری می گردد.

این سریال رادیویی به سردبیری شهلا دباغی ،کارگردانی رامین پورایمان،تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی نازنین مهیمنی، مینو جبارزاده،سعیده فرضی،حمید یزدانی،بهناز بستاندوست،فریبا طاهری، بیوک میرزایی،مونا صفی، شیما جانقربان، شیرین سپه راد و مجید حمزه از بیستم شهریور ماه،ساعت 2:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می گردد و تکرار آن ساعت 8:30 دقیقه همان روز است.

و سریال رادیویی یک زندگی با دو فیلم به نویسندگی و سردبیری مجید نظری نسب ، ماجرای یک خانواده قدیمی تهرانی در سال 1355 را روایت می نماید. این سریال رادیویی به تهیه کنندگی نوید جولایی، کارگردانی فریدون محرابی،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی رویا فلاحی، نورالدین جوادیان،مهدی نمینی مقدم،محمد مجدزاده،مجتبی طباطبایی،محمدسعید سلطانی،مسعود زنوزی راد،احمد هاشمی و شقایق خاکی پور از بیستم شهریور ماه ساعت 3:30 از رادیو نمایش پخش می گردد و تکرار آن ساعت 11:45 دقیقه است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9421

به "از ستاره بدلی سینما تا جاسوسی سازمان سیا در سریال های تازه رادیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ستاره بدلی سینما تا جاسوسی سازمان سیا در سریال های تازه رادیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید