اسناد قاجاری به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران رسید، اهدای حدود 500 سند از بهبهان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، حدود 500 سند تاریخی از دوره قاجاریه مربوط به بهبهان به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اهدا شد.

اسناد قاجاری به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران رسید، اهدای حدود 500 سند از بهبهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، حدود 500 سند تاریخی از دوره قاجاریه مربوط به بهبهان در حضور محمد رحیمیان؛ معاونت محترم پژوهشی دانشگاه تهران، سید محمدمنصور طباطبایی؛ استاد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و رسول جعفریان؛ رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در روز یکشنبه ششم مهرماه 1399 به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اهدا شد.

این اسناد با ارزش، روشنگر نکات مهمی از تاریخ فرهنگ و علم و همین طور مسائل مالی و اجتماعی منطقه بهبهان است. استاد طباطبایی وعده دادند به تدریج این اسناد را کامل نمایند.

کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، علاوه بر آن که بیش از 16 هزار نسخه خطی برخط دارد، اخیراً بیش از 4 هزار عکس قاجاری را نیز در وبسایت خود عرضه نموده است. در زمینه اسناد نیز این حرکت شروع شده و شماری سند تاریخی برای برای علاقه مندان ارائه شده است. همچنین تا به امروز پنج مجلد فهرست اسناد موجود در کتابخانه مرکزی نیز انتشار یافته است و به زودی دو مجلد دیگر نیز منتشر خواهد شد.

رحیمیان بابت اهدای این مجموعه سند به کتابخانه مرکزی، از سید محمدمنصور طباطبایی تقدیر و سپاسگزاری کردند.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5430

به "اسناد قاجاری به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران رسید، اهدای حدود 500 سند از بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد قاجاری به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران رسید، اهدای حدود 500 سند از بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید