اضافه بار هواپیمایی سپهران ایر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، چمدان شما یکی از مهمترین بخش های سفرشماست از این رو نیاز است اطلاعاتی درباره قوانین حمل بار، کالاهای ممنوعه و همچنین اضافه بار ایرلاینی که با آن پرواز می کنید بدانید. پس اگر هواپیمایی سپهران را برای پرواز خود انتخاب کردید بهتر است با مطالعه این مقاله به سفر بروید.

اضافه بار هواپیمایی سپهران ایر

معرفی شرکت هواپیمایی سپهران ایر

هواپیمایی سپهران یکی از جوان ترین شرکت های هواپیمایی در عرصه پروازی است. این شرکت هواپیمایی در تیر 1395 تاسیس شد و در بهمن همان سال به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. اگرچه هواپیمایی سپهران در سال 1390 به عنوان یک شرکت سهامی خاص ثبت شد اما پس از 5 سال توانست گواهینامه صلاحیت پروازی برای فعالیت مسافربری، باربری و محصولات پستی را کسب کرد. یکی از اهداف مهم شرکت هوایی سپهران تقویت ارتباط استان های جنوبی بوده است از این رو یکی از مراکز اصلی این شرکت هوایی در شیراز قرار داد.

ناوگان هوایی سپهران ایر

اگرچه در اوایل ناوگان این شرکت هواپیمایی قدیمی بود و همین امر یکی از دلایل مهمی بود برای تاخیر از زمان تاسیس تا اخذ مجوز پرواز، اما با به روز کردن و به کارگیری نیروی جوان و متخصص اعتماد مسافران را جلب کرد.

لوگویی که بر روی بدنه ناوگان این ایرلاین نقش بسته از پرنده اساطیری ققنوس الهام گرفته شده است و رنگ سازمانی آن در سال 98 از رنگ نارنجی به رنگ قرمز تغییر داده است.

مقرارت حمل بار شرکت هواپیمایی سپهران ایر

یکی از مهمترین قسمت های سفر وسایل مورد نیازی است که همراه خود به سفر می برید یا سوغاتی و خریدهای شماست که می خواهید با خود بیاورید بنابراین دانستن قوانین حمل و نقل ایرلاینی که با آن پرواز می کنید یکی از قسمت های مهم سفر است تا با خیال آسوده از سفرتان لذت ببرید و دیگر نگران بار اضافه و پرداخت جریمه آن نباشید. قوانین حمل و نقل در سپهران ایر به صورت جدوال زیر اعمال می شود.

شرکت هواپیمایی سپهران علاوه بر بار تحویلی به عنوان چمدان با جامعه دان مقداری نیز به عنوان بار دستی در نظر گرفته است که مسافر می تواند به صورت رایگان به داخل کابین ببرد. البته حمل بار دستی نیز دارای قوانید مخصوص به خود می باشد که در جدول زیر آمده است:

به یاد داشته باشید، تمام وسایلی که می توانید به داخل کابین هواپیما ببرید باید دارای لیبل بار دستی باشد که نشان دهد این بار مورد بازرسی قرار گرفته و می تواند وارد کابین هواپیما شود. لیست اقلام قابل حمل به داخل کابین را می توانید در جدولی تحت همین عنوان در ادامه مقاله مشاهده کنید.

اضافه بار هواپیمایی وارش ایر

اضافه بار هواپیمایی تابان ایر

هزینه اضافه بار شرکت هواپیمایی سپهران ایر

اگر میزان باری که در فرودگاه مبدا شما بیشتر از مقدار مجازی باشد که در بلیط شما ثبت شده باشد، تنها در صورت پرداخت هزینه ای به عنوان هزینه اضافه بار می توانید بار خود را به قسمت پذیرش جهت حمل تحویل دهید. اگرچه میزان پرداخت جریمه در ایرلاین های مختلف و با توجه به شرایط متفاوتی چون کلاس پروازی و مقصد شما متفاوت است اما می توان جدول زیر را در بیشتر مواقع معیار قرار داد.

کالاهای ممنوعه

در قوانین هواپیمایی کالاهای ممنوعه به کالاهایی گفته می شود حمل آن ها یا در چمدان یا به عنوان بار دستی یا در هر دو صورت به دلیل ماهیت تهدید آمیز بودنشان ممنوع می باشد. در زیر می توانید لیستی از چنین اقلامی را مشاهده کنید:

لازم به ذکر است استفاده از رادیوهای گیرنده و فرستنده ها و تلویزیون های گیرنده توسط مسافران درطول پرواز در کلیه پروازهای هواپیمایی سپهران به علت ایجاد اختلال در تجهیزات ارتباطی هواپیما ممنوع است. اما استفاده از رایانه و تلفن همراه در حالت پرواز اختلالی ایجاد نمی کند.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی سپهران ایر

هواپیمایی سپهران فقط دارای یک نوع کلاس پروازی اکونومی می باشد. اما دارای دو نوع صندلی می باشد: صندلی عادی و صندلی های کامفورت(comfort).

تفاوت صندلی های هواپیمایی سپهران در این است که مسافرانی که صندلی های کامفورت را برای پرواز خود خریداری می کنند از فضای بیشتری نسبت به مسافرانی که صندلی های عادی خریدای کرده اند بهره می برند.

از آنجایی که شعار اصلی این هواپیمایی قول کمتر و عمل به وطایف خود به بهترین نحو بوده است همیشه سعی برآن دارد که علاوه بر رعایت کردن استاندارهای بین المللی، امنیت و راحتی را برای مسافرانش به ارمغان بیاورد از این رو با برگذاری کلاس های مهمانداری و خلبانی تلاش می کند تا کارکنان خود را به علم روز دنیا مجهز کند.

لازم به ذکر است هواپیمایی سپهران علاوه بر جابه جایی مسافر، در ارسال بار به تمام نقاط ایران فعالیت می کند.

مقررات ابطال و استرداد بلیط هواپیما سپهران ایر

زمان خاتمه پذیرش مسافر در پروازهای خارجی 1 ساعت قبل از پرواز و در پروازهای داخلی 30 دقیقه قبل از پرواز است. پروازهای شرکت هواپیمایی سپهران به دلیل دیر رسیدن مسافر تاخیر نخواهند داشت و بلیط مسافرانی که در ساعت مقرر به باجه پذیرش مراجعه نکنند باطل خواهدشد. بنابراین توصیه می کنیم در پروازهای بین المللی حداقل 3 ساعت و در پروازهای داخلی 2 ساعت قبل از پرواز به فرودگاه مراجعه نمایید.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7996

به "اضافه بار هواپیمایی سپهران ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه بار هواپیمایی سپهران ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید