الهلال در غیاب 12 بازیکن برای ملاقات با پرسپولیس آماده می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تمرینات تیم فوتبال الهلال عربستان همزمان با توقف رقابت های لیگ این کشور و شروع فیفا دی در غیاب بیش از 12 بازیکن پیگیری خواهد شد.

الهلال در غیاب 12 بازیکن برای ملاقات با پرسپولیس آماده می گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال الهلال که برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ملاقات با پرسپولیس ایران در این مسابقات آماده می گردد در تمرینات پیش روی 12 بازیکن را به علت حضور در اردوی تیم های ملی در اختیار نخواهد داشت و این در حالی است که بعضی دیگر از نفرات شاخص این تیم از جمله سالم الدوساری به علت مصدومیت امکان مشارکت در تمرینات شاگردان ژاردیم را نخواهند داشت.

در این بین سلمان الفرج ، یاسر الشهرانی، علی البلیهی، ناصر الدوساری ، محمد کانو و صالح الشهری در اردوی تیم ملی عربستان حضور خواهند داشت. خلیفه الدوساری، حمد الیامی ، عبدالله ردیف و عبدالله الحمدان در اردوی تیم ملی المپیک عربستان حضور پیدا می نمایند.

آندره کاریلوی پرویی و گوستاو کویلار کلمبیایی هم راهی اردوی تیم های ملی فوتبال این دو کشور خواهند شد که البته این دو بازیکن در مسابقات آسیایی الهلال را همراهی نمی نمایند.

لازم به ذکر است ملاقات تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران 16 اکتبر ، (24 مهر ماه) در ریاض برگزار خواهد شد و ژاردیم پرتغالی تا 13 اکتبر و 72 ساعت پیش از ملاقات با شاگردان یحیی گل محمدی ملی پوشان خودش را در اختیار نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9757

به "الهلال در غیاب 12 بازیکن برای ملاقات با پرسپولیس آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهلال در غیاب 12 بازیکن برای ملاقات با پرسپولیس آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید