امارات خوش شانس اولین برد را جشن گرفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هند در آغاز بازی چند فرصت خوب را از دست داد تا امارات به بازی برگردد و به اولین برد برسد.

امارات خوش شانس اولین برد را جشن گرفت

امارات خوش شانس اولین برد را جشن گرفت

امارات که پس از تساوی در بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا تحت فشار زیادی بود، توانست با پیروزی دو بر صفر مقابل هند به آرامش برسد. تیم میزبان با این برد 4 امتیازی شد و در صدر گروه A مسابقات نهاده شد.

هند که به خاطر برد پرگل روز اول مقابل تایلند روحیه بالایی داشت، بازی را بهتر آغاز کرد و چند فرصت خوب داشت. در دقیقه 12 عاشیق در موقعیت تک به تک بود، ولی دروازه بان امارات ضربه او را با واکنشی سریع به کرنر فرستاد. در دقیقه 23 سانیل چتری با ضربه سر دروازه امارات را تهدید کرد، ولی خالد عیسی یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد.

امارات با وجود مالکیت بیشتر در آغاز بازی فرصت زیادی نداشت تا اینکه در دقیقه 41 روی تعلل مدافعان هند به گل رسید. علی مبخوت توانست خلفان مبارک را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کند و او با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد. دو دقیقه بعد چتری یک فرصت خوب دیگر را برای هند از دست داد تا امارات با برتری به رختکن برود.

هند نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 نوبت ججه تازه وارد بود که یک فرصت خوب را از دست بدهد. با گذشت زمان توان هند تحلیل رفت و امارات توانست به تدریج بازی را تحت کنترل بگیرد. در دقیقه 76 ال حمدی، کاپیتان این تیم توپ را به تیر افقی هند کوبید. در دقیقه 88 علی مبخوت، مهاجم آماده امارات خیال تیمش را با زدن گل دوم راحت کرد. در وقت تلف شده بدشانسی هند در این بازی تکمیل شد و ضربه مهاجم این تیم به تیر افقی خورد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به نفع امارات تمام گردد.

امارات با این برد 4 امتیازی شد و بالاتر از هند صدرنشین شد. تایلند به لطف پیروزی مقابل بحرین با سه امتیاز در رده سوم است و بحرین در قعر جدول این گروه واقع شده است.

  • خلاصه بازی هند 0 - امارات 2 (ویدیو)
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 264

به "امارات خوش شانس اولین برد را جشن گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات خوش شانس اولین برد را جشن گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید