بازی Dynasty Warriors: Origins معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) از نسخه نو مجموعه Dynasty Warriors با عنوان Dynasty Warriors: Origins رونمایی نموده است.

بازی Dynasty Warriors: Origins معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

این بازی به وسیله یکی از استودیوهای زیرمجموعه کوئی تکمو به نام اومگا فورس (Omega Force) ساخته می گردد و برای عرضه در سال 2025 برنامه ریزی شده است. اومگا فورس مسئول تمام قسمت های اصلی این سری بوده است. توموهیکو شو (Tomohiko Sho)، تهیه نماینده بازی و رئیس استودیوی سازنده گفته است:

با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می رسد که بازی شبیه بسیاری از پیشینیان خود است و در آن شاهد درگیری جنگ سالاران در چین باستان خواهیم بود. البته برای اولین بار در سری Dynasty Warriors، خط داستانی از چشم یک پروتاگونیست بدون نام روایت می گردد. اما با تماشا سابقه طولانی مجموعه در ارائه چندین شخصیت قابل بازی، به احتمال زیاد این نسخه نیز بازیکنان را به یک شخصیت محدود نمی کند.

از منظر گیم پلی، بازی بازیکنان را در مقابل ارتش های بزرگ قرار می دهد و همانطور که گفته شد فعلا چیز خاصی برای تمایز دادن آن با دیگر نسخه های سری ندارد. اما گفته شده که سازندگان از پلی استیشن 5 نهایت استفاده را خواهند کرد تا میدان های نبرد عظیمی را خلق نمایند. با تعداد زیاد و مقیاس ارتش های دشمن که به سمت شما هجوم می آورند، اگر می خواهید زنده بمانید باید سریع و با قدرت عمل کنید و بعلاوه با ارتش های متحد هماهنگ شوید و از جنبه های تاکتیکی گیم پلی لذت ببرید.

در نهایت تریلر با این وعده به سرانجام می رسد که Dynasty Warriors: Origins در سال 2025 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ نشانه ای وجود ندارد که Dynasty Warriors: Origins به پلتفرم های دیگر راه یابد اما عرضه آن روی رایانه های شخصی احتمال دارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 17175

به "بازی Dynasty Warriors: Origins معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dynasty Warriors: Origins معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید