با تاپ بلیط بخر، آیفون 12 ببر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اولین مرحله سفر اگر با خودروی شخصی قصد سفر نداشته باشید خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار است. قبلا برای خرید بلیط باید به آژانس های مسافرتی مراجعه می کردید و دردسرهای زیادی را تحمل می شدید، اما امروزه با ظهور OTA ها و سوپراپلیکیشن هایی مانند تاپ فرایند خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار بسیار ساده تر شده است، به گونه ای که علاوه بر خرید بلیط تمامی وسایل نقلیه سفری با مناسب ترین قیمت به تمامی منطقه ها ایران، می توانید به وسیله تاپ برای سایر خدمات حوزه گردشگری مانند خرید بلیط اماکن گردشگری و تاریخی شهرهای ایران اقدام کنید.

با تاپ بلیط بخر، آیفون 12 ببر

البته ویژگی های مثبت سوپر اپلیکیشن تاپ به این موارد خلاصه نمی گردد و شما می توانید علاوه بر بهره مندی از تمامی مزایا و خدمات تاپ شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی یک دستگاه آیفون 12، ایرپاد و اپل واچ افزایش دهید.

سوپراپلیکیشن تاپ سفرکردن را برای شما راحت تر نموده است، تمام مراحل سفر را در خانه انجام می دهید و در نهایت یک تاکسی برای ترمینال اتوبوس یا قطار می گیرد. سوپراپلیکیشن تاپ حتی به شما اجازه می دهد که پول کرایه تاکسی را هم اینترنتی حساب کنید؛ این اپلیکیشن یک کدپرداز دارد که به راحتی تمام اجناس را با کدپرداز حساب می نماید.

نحوه خریداری بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار از تاپ

برای خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را مشخص می کنید. در مورد بلیط هواپیما گزینه هایی مثل بلیط یک طرفه یا بلیط رفت وبرگشت هم فعال هستند.

مزیت خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما با سوپراپلیکیشن تاپ این است که تمام اطلاعات مربوط به پایانه های اتوبوس رانی، ایستگاه قطار و ساعت های حرکت هواپیماهای شرکت های مسافرتی مختلف در اپلیکیشن ثبت شده است، پس دیگر لازم نیست برای خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما سایت های مختلف را آنالیز کنید یا با شرکت های هواپیمایی گوناگون تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما در سوپراپلیکیشن تاپ

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ کافیست وارد قسمت بلیط هواپیما شوید و مراحل زیر را طی کنید:

· ابتدا یک طرفه یا دو طرفه بودن بلیط را مشخص کنید؛

· پس از آن شهر یا فرودگاه مبدا و سپس نام شهر یا فرودگاه مقصد را مشخص کنید؛

· در مرحله بعد ضروری است تا روز حرکت را مشخص کنید؛

· اگر نوع بلیط شما رفت و برگشتی باشد باید تاریخ برگشت خود را هم مشخص کنید؛

· با مشخص تعداد مسافر و سپس لمس دکمه جستجو فهرست پرواز های موجود به شما نمایش داده می گردد.

نکته: به این موضوع حتما توجه داشته باشید که در زمان خرید بلیط هواپیما حتما به نوع چارتری یا سیستمی بودن آن توجه کنید، علت این تاکید، قوانین بلیط های چارتری برای کنسلی است که در لحظه مشخص می گردد.

پس از نمایش فهرست پروازهای موجود شما می توانید با توجه به قیمت، ساعت و نوع هواپیما و شرکت هواپیمایی برترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. گفتنی است که با ورود به هر یک از گزینه های موجود می توانید اطلاعاتی هم چون موارد زیر را مشاهده و آنالیز کنید:

· نوع هواپیما اعم از چارتری یا سیستمی؛

· مدل هواپیما؛

· مقدار بار مجاز؛

· شماره پرواز؛

· کلاس پرواز اعم از اکونومی یا بیزینس

خرید بلیط قطار از سوپراپلیکیشن تاپ

برای خرید بلیط قطار از تاپ ضروری است وارد بخش خرید بلیط قطار شوید و پس از آن مراحل زیر را طی کنید:

· ابتدا مبداء و مقصد را مشخص کنید؛

· سپس با انتخاب تاریخ حرکت، روز مورد نظر خود را مشخص کنید؛

· درمرحله می توانید تعداد مسافرین را مشخص کنید؛

در مرحله آخر با لمس دکمه جستجو فهرست قطارهای موجود برای مقصد شما نمایش داده می گردد. در این مرحله با انتخاب قطار مورد نظر اطلاعات مربوط به آن قطار به شما نمایش داده می گردد که این موارد به توضیح زیر هستند:

· روز حرکت؛

· ساعت حرکت و ساعت رسیدن به مقصد؛

· نوع جایگاه و تعداد جایگاه در هر کوپه؛

· شماره قطار؛

· ظرفیت،

· قیمت قابل پرداخت.

توجه داشته باشید که در بعضی از قطارها که امکاناتی شامل غذا و هتل هم برروی بلیط وجود دارد اطلاعاتی در مورد خدمات ارائه داده شده وجود دارد، البته که این بخش صرفا شامل قطارهای لوکس می گردد و قطارهای معمولی امکانات افزوده ای ندارند.

خرید بلیط اتوبوس از سوپراپلیکیشن تاپ

برای خرید بلیط اتوبوس از سوپراپلیکیشن تاپ ضروری است مانند فرایند خرید بلیط قطار جهت زیر را طی کنید:

· مبداء و مقصد بلیط را مشخص کنید؛

· روز مورد نظر را انتخاب کنید؛

· در مرحله آخر کافیست تعداد بلیط درخواستی را مشخص کنید.

در سرانجامی فرایند خرید بلیط، با لمس دکمه جستجو می توانید به فهرست اتوبوس های موجود دسترسی پیدا کنید و اتوبوس مورد نظر را برای رفتن به مقصد انتخاب کنید. گفتنی است که با انتخاب اتوبوس مورد نظر اطلاعات زیر به شما نمایش داده می گردد:

· نوع اتوبوس (VIP یا معمولی)

· تعاونی مورد نظر؛

· قابلیت انتخاب جایگاه؛

· قوانین استرداد بلیط؛

و در سرانجام نکاتی که قبل از سفر باید به آن توجه کنید در این بخش ذکر شده است، نکته مهمی که در این خصوص ضروری است تا حتما به آن توجه کنید، عدم احتیاج به پرینت بلیط است.

با تاپ، تاپ بگرد

چندی پیش اخباری در مورد عدم مجوز فروش بلیط به وسیله اپلیکیشن هایی مانند تاپ منتشر شد که ضروری است به این موضوع اشاره کنیم که سوپر اپلیکیشن تاپ برای فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و نیز شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی که از توابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند، همکاری دارد و درگاه فروش آژانس معتبر ارس تحت مالکیت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

شما می توانید با دانلود و نصب این سوپراپلیکیشن کاربردی علاوه بر خدمات خرید بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس، از خدماتی همانند خرید بلیط اماکن گردشگری، پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام ممنوع الخروجی و در صورت سفر با خودرو شخصی از خدماتی هم چون پرداخت عوارض آزاد راهی بهره مند شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10023

به "با تاپ بلیط بخر، آیفون 12 ببر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تاپ بلیط بخر، آیفون 12 ببر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید