آنالیز مسائل مجتمع گردشگری آبگرم لوت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، آنالیز مسائل مجتمع گردشگری آبگرم لوت صورت پذیرفت.

آنالیز مسائل مجتمع گردشگری آبگرم لوت

محمدرضا طالبی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب و غنی خراسان جنوبی در حوزه کویر گفت: این ظرفیت ها خام، بکر و بالقوه است که باید بیش از گذشته از آنها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اضافه نمود: احتیاج است در مورد ظرفیت های کویر بخصوص مجتمع گردشگری آبگرم لوت حداقل زیرساختها فراهم گردد تا نهایت استفاده را از این ظرفیت گردشگری داشته باشیم.

طالبی با اشاره به اقدامات بسیار خوب سرمایه گذار در مجتمع گردشگری آبگرم لوت گفت: این سرمایه گذاری می تواند تشویقی برای حضور و ورود سایر سرمایه گذاران در حوزه کویر باشد.

او اعلام نمود: احداث یک منطقه گردشگری در منطقه آبگرم لوت برای استفاده خوب و مفید مردم ضروری بود که به وسیله سرمایه گذار از قبل در منطقه محقق شده اما احتیاج به تکمیل زیرساختهاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مسائل جاده دسترسی مجتمع گردشگری آبگرم لوت به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مأموریت داد که قبل از تعطیلات نوروز سال1402 نسبت به تیغ زنی مسیر اقدام کند.

طالبی درخصوص درخواست سرمایه گذار مجتمع گردشگری آبگرم لوت، به مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مأموریت داد، همراهی لازم را در پرداخت تسهیلات به سرمایه گذار داشته باشند.

بعلاوه، مقرر شد با برگزاری جلسات کارشناسی، مسائل سرمایه گذار مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15167

به "آنالیز مسائل مجتمع گردشگری آبگرم لوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل مجتمع گردشگری آبگرم لوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید