برندگان چالش تحویل غذای دانشجویی مشخص شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، برندگان چالش طراحی راهکاری نوآورانه برای تحویل غذای رزرو شده توسط سامانه تغذیه در رستوران های دانشگاه اعلام شدند.

برندگان چالش تحویل غذای دانشجویی مشخص شدند

به گزارش خبرنگاران، براساس ارزیابی هیأت داوران، تیم متشکل از صادقی بید شکی، علی رنجبر و امیر آجرلو، رتبه دوم و تیم رضا کرمی، محمد نیک صفت و مریم طاهری گلپایگانی، رتبه سوم را کسب کرده و جوایز 30 میلیون ریالی و 20 میلیون ریالی را به خود اختصاص دادند.

این چالش که در چارچوب طرح تحول به توان دانشجو به عنوان یکی از اقدامات نوآورانه مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی در جهت راهبرد دانشگاه تهران دانشگاه کارآفرین طراحی و هدف حل مسائل و چالش های فناوری اطلاعات دانشگاه با بهره گیری از توان دانشجویان را دنبال می کرد، دستاوردهای ارزشمندی را برای دانشگاه به همراه داشت.

در این چالش که در آبان 1397 از سوی مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه برگزار گشت، در دور نخست 65 نفر از دانشجویان دانشگاه ها و رشته های مختلف در قالب 54 تیم ایده های خود را برای ثبت در این چالش ارائه دادند.

براساس فرایند تعریف شده، در دور نخست و ارزیابی چکیده ها، 34 ایده انتخاب شدند که صاحبان ایده، جزئیات ایده خود را در قالب ارائه شده از سوی مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی در اختیار این مرکز قرار دادند.

در مرحله بعدی داوری، از میان طرح های تفصیلی ارائه شده هشت طرح به مرحله نهایی راه یافتند. این 8 تیم در دو جلسه داوری که با حضور داورانی از مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی، اساتید دانشکده برق و کامپیوتر و نمایندگان کسب و کارهای فعال کشور در حوزه فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری خطرپذیر برگزار گشت، جزئیات طرح های خود را مطرح کرده و به پرسش های داوران پاسخ دادند.

براساس دستورالعمل برگزاری چالش های نوآوری، مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران تلاش خود را برای شکل گیری کسب و کارهای نوآور با موضوع دانشجویان دانشگاه تهران به منظور ارتقای سطح خدمات فناوری اطلاعات در دانشگاه به عنوان یک فعالیت محوری دنبال می کند و در این جهت، این مرکز علاوه بر اعطای جوایز اعلام شده، تمامی زیرساخت ها و امکانات لازم برای عملیاتی شدن ایده های نام برده در چارچوب مدل های کسب و کار تأیید شده در اختیار این تیم ها قرار خواهد داد.

به گزارش مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران، موفقیت بهره گیری از توانمندی های دانشجویان در پاسخ گویی به نیازهای فناوری اطلاعات دانشگاه، زمینه را برای راه اندازی باشگاه نوآوری های دیجیتال دانشگاه تهران که با موضوع طرح های نوآورانه دانشجویان و اساتید دانشگاه تشکیل خواهد شد فراهم کرده است و به زودی و با همکاری اجرایی دانشجویان دانشگاه تشکیل خواهد شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 462

به "برندگان چالش تحویل غذای دانشجویی مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان چالش تحویل غذای دانشجویی مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید