بهترین چیزهایی که می توانید از بالی خرید کنید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خرید در بالی

وقتی در بالی به خرید می رویم متوجه می شویم که در این جزیره اندونزیایی چیزهای زیادی برای خرید وجود دارد، از لباس های خوش طرح گرفته تا قهوه های خوش طعم و خیلی چیزهای دیگر، در این جزیره برای هر سلیقه ای چیزی برای خرید وجود دارد. قیمت های مناسب اجناس هم خرید در بالی را به تفریحی سرگرم کننده تبدیل می نماید. اگر به بالی، بهشتی برای خرید کردن بگویم اشتباه نکرده ایم. می خواهیم خرید در بالی را تجربه کنیم و به شما بهترین وسایلی که می توانید از این محل بخرید را معرفی کنیم تا در سفر خود به این محل بدانید دقیقا به کجا بروید و چه چیزی را بخرید ، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین چیزهایی که می توانید از بالی خرید کنید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

قهوه و شکلات

از شکلات های تلخ و شیر بادام گرفته تا انواع قهوه ها، بالی محصولات محلی زیادی برای خرید دارد. اگر از کسانی هستید که شکلات دوست دارید و روزی چندین بار یک فنجان قهوه می نوشید دلیلی وجود ندارد که وقتی در بالی هستید این ها را خرید نکنید. برای خرید قهوه می توانید به مزرعه تبا ساری در اوبود بروید و از آنجا دانه های قهوه، ادویه و سبزی های محلی را خریداری کنید و یا ناحیه کینتامانی در شمال شرقی بالی کشت قهوه دارد که می توانید قهوه را از آنجا نیز تهیه کنید. همچنین فروشگاه های مواد غذایی و بازارهای نزدیک هم این نوشیدنی خوشمزه را می فروشند. یک کیلو از قهوه قیمتی حدود 100 دلار دارد که در مقایسه با فروشگاه های آنلاین ارزان تر هستند.

سوغاتی

بالی به داشتن بازارها و صنایع دستی محلی نسبتا معروف است. در اینجا سوغاتی های زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را به خانه ببرید و به دوستان و خانواده خود هدیه دهید. از بین بهترین چیزهایی که در بالی برای خرید وجود دارد بعضی از آن ها مثل نقره جات، قهوه، وسایل تزئینی منبت کاری شده بر روی چوب، لباس های سنتی بالی می توانند سوغاتی های خوبی باشند. برای خرید سوغاتی می توانید به بازار اوبود و یا فروشگاه سوغاتی در کوتا بروید تا اجناس متنوع و قیمت مناسبی را در آنجا پیدا کنید.

پارچه های طرح دار

برای کسانی که پارچه های طرح دار را دوست دارند بالی مکانی عالی برای خرید است. در مراکز خرید بالی به غیر از مغازه های گوچی و بولگاری، مغازه های طراحان معروف استرالیایی مثل میستر زیمی، آلیس مک کال و آگاستی فرانک نیز وجود دارد. شما می توانید طراحی هایی بسیار زیبا، پارچه هایی با کیفیت و لباس هایی رویایی را از فروشگاه های طراح فرانسوی مگالی پاسکال و برند برزیلی به نام اوما و لئوپولد تهیه کنید. طرح پارچه ها هر چه زرق و برق بیشتری داشته باشد باید پول بیشتری پرداخت کنید. اگر پارچه هایی با طرح های خاص و متفاوت بخواهید پارچه های بالی برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

نکاتی برای خرید در بالی

  • همراه خود پول نقد کافی داشته باشید.
  • اگرمی خواهید خرید راحتی داشته باشید صبح زود و یا در هنگام غروب به خرید بروید تا از گرمای خورشید در امان باشید.
  • لباس های گشاد و نخی و کفش های جلوباز به پا کنید تا در طول روز راحت باشید.
  • اگر به دنبال چیزهایی خیلی ارزان هستید به بازار یوناگی (Unagi) در دنپاسار بروید آنجا اجناس خیلی ارزان است و هیچ قیمت ثابتی روی آن ها وجود ندارد.

منبع: traveltriangle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 704

به "بهترین چیزهایی که می توانید از بالی خرید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین چیزهایی که می توانید از بالی خرید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید