تاریخ عرضه نسخه انگلیسی پرسونا 5 استرایکرز تعیین شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هر چند سال جاری با عرضه بازی پرسونا 5 رویال هواداران سری پرسونا دوباره این فرصت را پیدا کردند تا وارد دنیای خاص این سری شوند و ساعت های زیادی را در آن سپری نمایند، اما این اقبال برای آن ها همچنان ادامه خواهد داشت و در سال 2021 هم با عرضه بازی پرسونا 5 استرایکرز هواداران پروپاقرص سری می توانند چنین فرصتی را دوباره پیدا نمایند و وارد دنیا این اثر شوند؛ با این تفاوت که این بار در قالب بازی و ژانر دیگری باید آن را تجربه نمایند.

تاریخ عرضه نسخه انگلیسی پرسونا 5 استرایکرز تعیین شد

آتلوس در اوایل سال 2019 به صورت رسمی بازی پرسونا 5 استرایکرز را معرفی کرد و چندین ماه بعد هم از اولین جزئیات فرایند بازی پرده برداری کرد. طبق گفته آتلوس این اثر که توسط امگا فورس، خالق سری Dynasty Warriors، ساخته می گردد قرار است در تاریخ 5 اسفند 1399 (23 فوریه 2021) در غرب برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) عرضه گردد. این بازی در تاریخ 1 اسفند 1398 با نام کامل Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers در ژاپن برای پلی استیشن 4 و سوییچ منتشر شده بود اما مانند بسیاری از بازی های آتلوس، عرضه نسخه غربی آن به تاریخ دیگری موکول شد که اکنون از آن مطلع شدیم.

اگر با آثار امگا فورس یا سری Dynasty Warriors آشنایی داشته باشید، شاید تصوری کلی درباره این اثر پیدا نموده باشید اما باید گفت که پرسونا 5 استرایکرز به نظر فراتر از آثار رایج این استودیو است و قرار است عمق بیشتری داشته باشد. در واقع می توان آن را ترکیبی میان دو سری بازی Dynasty Warriors و Persona دانست. از یک طرف ساختار اکشن بازی شبیه ساخته های امگا فورس است اما از طرف دیگر داستان، شخصیت ها و همین طور بعضی از المان های مبارزات یا المان های نقش آفرینی سری پرسونا در این بازی هم وجود دارد. در واقع حتی مبارزات هم کمی جنبه های سری پرسونا را در خود دارد. همچنین اعلام شده که مبارزات از راه دور و به صورت تیراندازی هم در این بازی وجود خواهد داشت.

امگا فورس می گوید که آن ها از هواداران جدی سری پرسونا هستند و به همین خاطر ساخت اثری وفادار و شایسته از این مجموعه برای آن ها اهمیت زیادی داشته است. به همین خاطر قرار است داستان بازی مهم و قابل توجه باشد و با این تفکر ساخته گردد که بخشی از بازی پرسونا 5 است و ابعاد جدیدی از آن را معین می نماید.

همان طور که انتظار می رود، شخصیت های محبوب و شناخته شده گروه Phantom Thieves که در پرسونا 5 با آن ها آشنا شدید، در بازی حضور مهمی خواهند داشت اما در کنار آن ها، شخصیت های جدیدی هم از جمله شخصیتی به نام سوفیا در بازی Persona 5 Strikers دیده خواهند شد که هرکدام از شخصیت ها ویژگی های خاص خودشان را دارند و شیوه بازی کردن با هر یک از آن ها متفاوت خواهد بود.

داستان بازی پرسونا 5 استرایکرز حدود 6 ماه پس از وقایع بازی پرسونا 5 رخ می دهد. در حالی که اعضای اصلی گروه می خواهند با یکدیگر دیداری تازه نمایند، اتفاق عجیبی رخ می دهد که باعث می گردد آن ها ماجرای تازه ای را در پیش رویشان ببینند و به خاطرش مجبور می شوند که به شهرهای گوناگونی در سراسر ژاپن سفر نمایند تا مسائل مختلفی را که در آن مکان ها اتفاق افتاده، رفع نمایند.

در هفته اول عرضه، این بازی توانست 162 هزار و 420 نسخه به فروش برساند که این یعنی به تفکیک توانسته حدود 116 هزار نسخه در کنسول پلی استیشن 4 و 46 هزار نسخه در کنسول نینتندو سوییچ فروش داشته باشد. با توجه به استقبال مخاطبان غربی از پرسونا 5 و موفقیت ها و تحسین هایی که از سوی منتقدان و هواداران دریافت کرد، می توان به راحتی گفت که بازی پرسونا 5 استرایکرز این پتانسیل را دارد که نظر هواداران سری بازی پرسونا و همچنین منتقدان را دوباره به خود جلب کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6320

به "تاریخ عرضه نسخه انگلیسی پرسونا 5 استرایکرز تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه نسخه انگلیسی پرسونا 5 استرایکرز تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید