تیم ملی والیبال ایران باید با ریکاوری مناسب به مصاف ایتالیا برود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران باید در بازی امشب مقابل ایتالیا با ریکاوری مناسب به مصاف این تیم برود زیرا بازیکنان ما شب گذشته تحت تأثیر بازی بی عیب و نقص آمریکا قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران باید با ریکاوری مناسب به مصاف ایتالیا برود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

مصطفی کارخانه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، پیرامون مصاف شب گذشته تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا اظهار کرد: تیم آمریکا یک شب خوب را تجربه کرد و خیلی کم اشتباه و خیلی خوب ظاهر شد از نظر روحی و روانی و عملکرد فنی هم شرایط خیلی خوبی داشت به همین سبب خیلی خوب برابر ما ظاهر شد و پیروز بازی شد.

وی بیان نمود: بازیکنان ما هم به نوعی نشان می دادند که از حضور در نیمه نهایی ارضا شده اند و به همین که در جمع 4 تیم برتر جهان قرار دریافتد، برایشان کافی است؛ البته من تصور می کنم این گونه نبود و تیم آمریکا خیلی خوب بازی کرد زیرا بازیکنان آن ها بدون اشتباه کار کردند هم چنین پاسورشان خیلی فوق العاده ظاهر شد و دریافت کنندگان این تیم هم خوب کار کردند و به نظر من آمریکا تیم کاملی بود که مستحق صعود به فینال مسابقات لیگ جهانی بود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال توضیح داد: بازیکنان ما شب گذشته تحت تأثیر بازی بی عیب و نقص آمریکا قرار دریافتد و به اعتقاد من ما به تیم کوچکی نباختیم از طرف دیگر بازیکنان ما تجربه حضور در این سطح از مسابقات را نداشتند به همین سبب حضور تیم ما در این سطح از مسابقات کار بزرگی بوده در عین حال آمریکا سال ها در این سطح از مسابقات بازی نموده و توانسته قهرمانی المپیک و لیگ جهانی را هم بدست آورد.

وی با اشاره به تأثیر کم خستگی دیدار با روسیه و برزیل اضافه نمود: تیم ما روزانه 6 ساعت تمرین می کرد و به نظر من خستگی بازی های گذشته تأثیر به سزایی در عملکرد تیم ما برابر آمریکا نداشت.

کارخانه درباره عملکرد کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال گفت: برای قضاوت درباره عملکرد کواچ هنوز زود است و باید ببینیم در آینده چه کار می نماید اما در برخی مسائل مثل برخی تعویض ها و یا دریافت تایم استراحت اشتباهاتی را داشته؛ البته کواچ مربی جوان و با انگیزه ای بوده و امیدوارم حضور او در تیم ملی به نفع ما باشد.

وی با اشاره به قرعه کشی سال آینده مسابقات لیگ جهانی و هم گروهی ایران با روسیه، آمریکا و لهستان توضیح داد: این گروه، گروه خوبی و فاصله تیم ها با هم زیاد نیست ما با روسیه بازی خوبی انجام دادیم، لهستان را هم که پشت سر گذاشتیم هم چنین با آمریکا هم بازی خوبی کردیم و با توجه به نمودار پیشرفت تیمی ما امیدوارم شرایط خوبی در فصل آینده داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی درباره مصاف پیشرو تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار رده بندی لیگ جهانی، اظهار داشت: این مصاف برای تیم ایتالیا و هم چنین مردم این کشور خیلی مهم و آن ها حداقل انتظار دارند با این همه هزینه ای که برای میزبانی شده، بتوانند سوم شوند به همین سبب تیم ما امشب بازی سختی پیشرو دارد و باید با ریکاوری ذهنی باخت شب گذشته برابر آمریکا را فراموش کنیم و برای جدال برابر ایتالیا آماده گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 866

به "تیم ملی والیبال ایران باید با ریکاوری مناسب به مصاف ایتالیا برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال ایران باید با ریکاوری مناسب به مصاف ایتالیا برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید